آغاز رقابت های فوتسال پرسنل شهرداری جام دهه فجر
یکشنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۳۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز رقابت های فوتسال پرسنل شهرداری جام دهه فجر

آغاز رقابت های فوتسال پرسنل شهرداری جام دهه فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر و  بنا بر اعلام معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی، مسابقات فوتسال پرسنل شهرداری اسلامشهر جام دهه فجر، عصر امروز و از ساعت 16 با دیدار تیم های سازمان خدمات موت

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر و  بنا بر اعلام معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی، مسابقات فوتسال پرسنل شهرداری اسلامشهر جام دهه فجر، عصر امروز و از ساعت 16 با دیدار تیم های سازمان خدمات موتوری ب و شهرداری منطقه پنج  آغاز خواهد شد.

این مسابقات که در سالن ورزشی شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار خواهد شد، با دیدار تیم های سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان دارالسلام در ساعت 30/16 پیگیری خواهد شد. در ساعت 17 نیز آخرین مسابقه این روز بین تیم های سازمان خدمات موتوری الف و سازمان آتش نشانی برگزار خواهد شد.

در دومین روز این مسابقات نیز از ساعت 16 روز سه شنبه 6/11/94، تیم های مدیریت بحران و شهرداری مرکز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از ساعت 30/16 نیز تیم های سازمان عمران و شهرداری منطقه یک با یکدیگر رودررو خواهند شد. در دیدار پایانی این روز نیز از ساعت 17 تیم های اداره ممیزی و سازمان پارکها به دیدار هم خواهند رفت.

در روز سوم نیز از ساعت 16 تیم های معاونت خدمات شهری و سازمان اتوبوسرانی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

گفتنی است برنامه ادامه مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: