تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر
یکشنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، سلمان فرج اللهی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه های این سازمان در دهه فجر پرداخت.

وی به برپای

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، سلمان فرج اللهی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح برنامه های این سازمان در دهه فجر پرداخت.

وی به برپایی نمایشگاه عرضه محصولات هنری، صنایع دستی و سوغات اقوام مختلف در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با بیش از 70 غرفه با مشارکت بخش خصوصی در خیابان صیاد شیرازی برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر فروش صنایع دستی اقوام مختلف کشور، غرفه هایی نیز به صورت خیریه برای فروش آثار هنرمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان ترتیب داده شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی با اشاره به اینکه اینچنین نمایشگاهی برای نخستین بار در شهرستان برپا خواهد شد، گفت: برپایی این نمایشگاه می تواند جذابیت فراوانی برای بازدیدکنندگان و شهروندان عزیز اسلامشهری داشته باشد.

وی به برگزاری مراسمات مختلف در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در طول برگزاری این نمایشگاه، نورافشانی و جشن های باشکوهی در محوطه نمایشگاه برگزار خواهد شد که می تواند ساعاتی خوشی را برای بازدیدکنندگان محترم فراهم کند.

فرج اللهی همچنین به برگزاری برنامه های متعدد ورزشی اشاره کرد و گفت: صبح روز جمعه نهم بهمن ماه همایش پیاده روی خانوادگی با مشارکت ادارات مرتبط در شهرک واوان برگزار خواهد شد. وی افزود: مسابقات ورزشی متعددی نیز در سطح بوستان ها برگزار خواهد شد و بانوان و آقایان ورزش دوست می توانند در این مسابقات و برنامه های ورزشی شرکت نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی ادامه داد: علاوه بر این، مسابقات ورزشی پرسنل شهرداری اسلامشهر نیز در ایام دهه فجر در 5 رشته آقایان و 2 رشته بانوان بصورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در ادامه به افتتاح سالن چند منظوره ورزشی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: افتتاح این سالن که به نام شهید بزرگوار مدافع حرم «شهید محمودرضا بیضایی» مزین شده است، یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های ورزشی اسلامشهر و یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در دهه مبارک فجر است که بهره برداری از آن می تواند سهم بزرگی در افزایش سرانه ورزشی شهرستان و بهره مندی بیشتر جوانان از امکانات ورزشی گردد.

فرج اللهی همچنین به نمایش فیلم مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی در سینما فجر اشاره کرد و گفت: در طول دهه مبارک فجر هر روز از ساعت 16 این فیلم بصورت رایگان اکران خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای تماشای آن به سینما فجر اسلامشهر مراجعه نمایند.

فرج اللهی همچنین برگزاری جشن پیروزی انقلاب در سینما فجر، برگزاری نمایشگاه های نقاشی در مراکز فرهنگی سازمان، اجرای برنامه های نمایشی شاد در فرهنگسرای استاد شهریار، انجام مقدمات راهپیمایی 22 بهمن و برپایی غرفه های فرهنگی در روز راهپیمایی و آذین بندی مراکز سازمان را از سایر برنامه های پیش بینی شده سازمان در ایام دهه مبارک فجر خواند.

آدرس کوتاه شده: