تشکیل مجلس قوی و توانمند مسیر رشد و توسعه کشور را هموار خواهد کرد.
چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تشکیل مجلس قوی و توانمند مسیر رشد و توسعه کشور را هموار خواهد کرد.

تشکیل مجلس قوی و توانمند مسیر رشد و توسعه کشور را هموار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر  ،امیراله حقیقی که در همایش «زن، امید و مشارکت حداکثری» که با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ، جمعی از مسئولان شه

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر  ،امیراله حقیقی که در همایش «زن، امید و مشارکت حداکثری» که با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ، جمعی از مسئولان شهرستان،نخبگان و کارآفرینان، جمع کثیری از دانش آموزان دختر رای اولی و جمعی از بانوان فعال شهرستان اسلامشهر برگزار شد سخن می گفت، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راه پیمایی روز 22 بهمن گفت: مردم ایران اسلامی روز هفتم اسفندماه نیز با حضور گسترده و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت هرچه بیشتر نظام در عرصه بین المللی خواهد بود.
حقیقی ضمن قدردانی از حضور چندباره معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در شهرستان اسلامشهر گفت: خانم مولاوردی بحق مدافع حقوق بانوان کشور بشمار می رود و در جهت ارتقای جایگاه و منزلت بانوان در جامعه تلاش های بسیاری داشته است.
وی با بیان اینکه بانوان همواره در مقاطع مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، سالهای دفاع مقدس و سازندگی همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده اند افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حوزه بانوان دارد و اقدامات شایسته ای تابحال در این حوزه انجام شده است.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه باید از ظرفیت تمام اقشار جامعه بویژه بانوان و جوانان جهت توسعه کشور استفاده کرد گفت: هرگاه ما به مردم اعتماد کردیم و امور را به آنان سپردیم امور به بهترین نحو ممکن انجام شده است.
حقیقی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در سال جاری به شهرستان اسلامشهر و اختصاص 870 میلیاردتومان به شهرستانهای اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم گفت: در اسلامشهر طرح های زیربنایی همچون قطار شهری، تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی، فاضلاب شهری، کمربندی جنوبی و طرح های دیگر کشاورزی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان به تصویب رسیده که تاکنون بالغ بر 50 درصد از اعتبارات آن در حال تخصیص است که عملیات اجرایی برخی ازآنها آغاز شده سایر این پروژه ها نیز بزودی آغاز خواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دکتر روحانی رئیس جمور محترم در ابتدای فعالیتش «تعامل با دنیا» را به عنوان یکی از شعارهای مهم خود اعلام کرد و بر همین اساس توانست پس از 13 سال کشمکش حقانیت جمهوری اسلامی را برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای را به جهانیان اثبات کند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین به رفع تحریم های ظالمانه با اجرای برجام و اثبات حقانیت ایران اسلامی در زمینه استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای گفت:‌ به پشتوانه مردم و با هدایت های رهبر انقلاب دولت تدبیر و امید در برابر 6 ابرقدرت جهان ایستاد و از حقانیت کشورمان دفاع کرد و حال نیز اجرای برجام 2 در داخل کشور در حال اجراست.
وی در ادامه به مشکلات اقتصادی که تحریم ها بر کشورمان ایجاد کرده بود اشاره و ضمن تشریح دستاوردهای سفر رییس جمهور کشورمان به کشورهای ایتالیا و فرانسه و نیز حضور هیات های سیاسی و اقتصادی از کشورهای مختلف در داخل کشورمان اظهار داشت: ان شاء ا... با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با جذب سرمایه های داخلی و خارجی و ایجاد فضای مناسب در کشور شاهد رشد اقتصادی کشور و رونق یافتن فضای کار و تولید در ایران اسلامی باشیم.

 

منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: