ارائه خدمات چشم‌پزشکی رایگان در شهر واوان
شنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ارائه خدمات چشم‌پزشکی رایگان در شهر واوان

ارائه خدمات چشم‌پزشکی رایگان در شهر واوان

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، تیم متخصصان و پزشکان بیمارستان فارابی با همکاری بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، امروز با حضور در مدرسه شهید باکری شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، به محرومان و نیازمندا

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، تیم متخصصان و پزشکان بیمارستان فارابی با همکاری بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، امروز با حضور در مدرسه شهید باکری شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، به محرومان و نیازمندان منطقه ضمن ویزیت رایگان بیماران، خدمات چشم‌پزشکی مورد نیاز را ارائه کردند.

با هماهنگی مسئولین محلی و بسیج محلات، مقدمات و زمینه حضور تیم پزشکی در منطقه فراهم گردید و این تیم اقدام به ویزیت رایگان مراجعه‌کنندگان کرده و در صورت لزوم، افراد به بیمارستان برای انجام عمل جراحی و درمان بیشتر معرفی نمودند.

تیم بسیج جامعه پزشکی امروز متشکل از 40 نفر پزشک، پرستار، بهیار و کمک بهیار و ... هستند که با استفاده از تجهیزات و امکانات همراه خود خدمات تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی، از قبیل معاینه چشم، تعیین نمره عینک، تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف چشم و اعزام به بیمارستان انجام می‌دهند.

در طرح ویزیت رایگان چشم‌پزشکی که توسط تیم پزشکان بیمارستان فارابی با همکاری جامعه پزشکی تهران بزرگ، بسیجیان حوزه اویس قرنی شهر واوان و مدیریت دبستان دخترانه شهید باکری واوان انجام شد، بالغ بر 800 نفر از شهروندان و مراجعه‌کنندگان منطقه تحت ویزیت قرار گرفتند و تعدادی از افراد نیز برای انجام اعمال جراحی مورد نیاز و درمان بیماری‌های پیشرفته چشمی به بیمارستان فارابی معرفی شدند.

منبع :خبرگزاری فارس

 

آدرس کوتاه شده: