برگزاری جلسه حمل و نقل و توسعه شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر
چهارشنبه, ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه حمل و نقل و توسعه شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر

برگزاری جلسه حمل و نقل و توسعه شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر

به گزارش روابط عمومی مدیریت حمل ونقل وترافیک شهرداری اسلامشهر، جلسه مشترک  رئیس کمیسیون مشارکتها و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر و مدیر حمل ونقل و ترافیک با دکترهیروشی  نیشیماکی مشاور موسسه

به گزارش روابط عمومی مدیریت حمل ونقل وترافیک شهرداری اسلامشهر، جلسه مشترک  رئیس کمیسیون مشارکتها و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر و مدیر حمل ونقل و ترافیک با دکترهیروشی  نیشیماکی مشاور موسسه جایکا (مرکز همکاری های دولت ژاپن) روز سه شنبه سوم اسفندماه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزاری گردید.   

در ابتدای این جلسه که با حضور روسای اداره حراست و بازرسی شهرداری برگزار گردید، دکتر جعفری با اشاره به قابلیتهای بالقوه سرمایه گذاری در شهرستان اسلامشهر در بخشهای مختلف اقتصادی و فرهنگی (با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان) از اعلام آمادگی مسئولین این شهر جهت سرمایه گذاری موسسه مذکور خبرداد.

در ادامه ، رضا قاسمی مدیر حمل ونقل وترافیک ، گزارش مشروحی از وضعیت حمل و نقل شهری و ضرورت اتصال حمل و نقل ریلی اسلامشهر به خط سه مترو تهران ارائه نمود و همچنین مشاور طرح جامع حمل ونقل وترافیک از آخرین وضعیت طرح جامع حمل ونقل وترافیک اسلامشهر ارائه نمودند.

دکتر هیروشی نیشیماکی مشاور موسسه جایکا ، در ادامه جلسه با بیان این مطلب که دولت ژاپن آمادگی همکاری و مشاوره فنی  با کشور ایران را دارد خاطر نشان کرد: برای این منظور پروژه‌‌هایی که شهرداری اسلامشهر نیاز به مشارکت در اجرای آنها دارد یا برای همکاری مناسب تشخیص داده می شود، معرفی شوند.

وی تصریح کرد؛ می توان از همکاری دولت ژاپن برای بازنگری در طرح های برمبنای (TOD) تی او دی یا طرحهای توسعه شهری برمبنای حمل ونقل عمومی استفاده کرد.

در پایان این نشست اعضای جلسه با حضور در سطح شهر از جایگاه های ایستگاه مترو و برخی فضاهای مرتبط با حمل و نقل شهری بازدید کردند.

 

آدرس کوتاه شده: