مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، امیراله حقیقی که در جمع راهپیمایان 22 بهمن اسلامشهر در مصلای نماز جمعه این شهرستان سخن می گفت ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: روز 22 بهمن در س

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، امیراله حقیقی که در جمع راهپیمایان 22 بهمن اسلامشهر در مصلای نماز جمعه این شهرستان سخن می گفت ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: روز 22 بهمن در سال 57 روز پیروزی خون بر شمشیر بود و ما امنیت، آزادی و استقلال امروز کشورمان را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم.
وی ضمن تشریح روند شکل گیری انقلاب اسلامی از سال 40 با اعتراض امام خمینی(ره)به تصویب لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی افزود: پس از دستگیری مجدد امام راحل در خردادماه سال 42 و قیام 15 خرداد مردم ورامین اعتراضات مردم شکل جدی تری پیدا کرد و پس از تلاش ها و جانفشانی های مردم با هدایت های امام خمینی(ره) و علما سرانجام در روز 22 بهمن ماه سال 57 مردم رژیم شاهنشاهی را سرنگون و به زباله دان تاریخ فرستادند.
حقیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری روزهای سخت و دشواری را تا به امروز پشت سر گذاشته تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده و در مناقشات منطقه ای و بین المللی حضور کشورمان بسیار مهم و تاثیرگذار است.
فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین به رفع تحریم های ظالمانه با اجرای برجام و اثبات حقانیت ایران اسلامی در زمینه استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای گفت:‌ به پشتوانه مردم و با هدایت های رهبر انقلاب دولت تدبیر و امید در برابر 6 ابرقدرت جهان ایستاد و از حقانیت کشورمان دفاع کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که مردم در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت داشته و همه مسئولین کشور را به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب کنند.
فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه همدلی وحدت و تعامل لازم بین هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان وجود دارد افزود: حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت هرچه بیشتر نظام در عرصه بین المللی خواهد بود.
سخنران مراسم 22 بهمن اسلامشهر با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال تأکید کرد: حضور مردم در صحنه، انسجام ملی را در کشور به وجود آورده و تداوم حضور این ملت آگاه و بیدار همیشه دشمنان را در رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود ناامید و ناکام کرده است.
وی تصریح کرد: حضور مردم باعث افزایش و تقویت قدرت نظام می‌شود، ما مسئولین امانت‌دار و مجری برگزاری انتخابات هستیم و در نظام جمهوری اسلامی هیچ مسئولی حق ندارد از نامزدها در انتخابات حمایت و طرفداری کند و هر کسی که در صندوق‌های رأی انتخاب شود مورد احترام ما است.
حقیقی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در سال جاری به شهرستان اسلامشهر گفت: دولت تدبیر و امید بنا ندارد در سفرهای استانی خود صدها پروژه بدون مطالعه و تأمین اعتبارات انجام دهد.
وی ادامه داد: در اسلامشهر طرح های زیربنایی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان به تصویب رسیده که تاکنون بالغ بر 50 درصد از اعتبارات آن تخصیص داده شده است و عملیات اجرایی آنها آغازخواهد شد و تا پایان سال 95 و اوایل سال 96 نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
نماینده عالی دولت در اسلامشهر گفت: هدف دولت تدبیر و امید خدمت به مردم است و از هیچ‌کس پذیرفته نیست که در خدمات‌رسانی به مردم کوتاهی و قصور داشته باشد.
وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی بیش از 800 برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... در سطح شهرستان اسلامشهر از سوی اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان اسلامشهر در پایان گفت: در دهه مبارک فجر 60 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی نیز با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
گفتنی است پس از حضور باشکوه مردم شهرستان اسلامشهر در مسیرهای منتهی به مصلی نماز جمعه و تجمع راه پیمایان در مصلی اجرای سرود «ای ایران» توسط گروه 1357 دانش‌آموزان اسلامشهری انجام شد. همچنین در مراسمی ویژه از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهرستان نیز تجلیل بعمل آمد.
در بخش پایانی این مراسم نیز قطعنامه پایانی راه پیمایی باشکوه مردم قرائت شد.

 

منبع: سایت فرمانداری اسلامشهر

 

آدرس کوتاه شده: