برگزاری آخرین جلسه معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر در سال 1394
پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری آخرین جلسه معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر در سال 1394

برگزاری آخرین جلسه معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر در سال 1394

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، ظهر امروز آخرین جلسه معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر در سال 1394با حضور شهردار و معاونین ، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌های تابعه ، مدیران ستادی و

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، ظهر امروز آخرین جلسه معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر در سال 1394با حضور شهردار و معاونین ، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌های تابعه ، مدیران ستادی و روسای ادارات داخلی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

علیرضا ناصری پور شهردار اسلامشهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مدیران و مسئولین و کلیه مجموعه مدیریت شهری که علیرغم مشکلات مالی موجود در تمام امور خدمات رسانی به شهروندان موفق بوده ، فرارسیدن سال جدید را تبریک عرض نموده و آرزوی سالی خوش و سرشار از سربلندی و موفقیت نمود.

وی همچنین بر فعالیت هماهنگ حوزه های مرتبط با خدمات شهری و فضای سبز و ... در امر خدمات رسانی به شهروندان در ایام نوروز تاکید کرد و پس از توضیحات معاون خدمات شهری و امور مناطق در خصوص برنامه های اجرا شده توسط ستاد استقبال از بهار و ارائه خدمات نوروزی از کلیه مدیران و مسئولین خواست در ایام نوروز به نحوی انجام وظیفه نمایند تا میزبان خوبی برای مسافرین و گردشگران باشیم.

در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی شهردار از زحمات مدیران و مسئولین در سالی که گذشت تقدیر بعمل آمد.

 

آدرس کوتاه شده: