پیام تبریک شهردار اسلام شهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) و روز زن و مادر
سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۲۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام تبریک شهردار اسلام شهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) و روز زن و مادر

پیام تبریک شهردار اسلام شهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) و روز زن و مادر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام شهر، در سالروز میلاد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر، علیرضا ناصری پور شهردار اسلام شهر در پیامی این روز فرخنده را به تمامی بانوان

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام شهر، در سالروز میلاد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر، علیرضا ناصری پور شهردار اسلام شهر در پیامی این روز فرخنده را به تمامی بانوان بالاخص بانوان بصیر، ولایتمدار و فاطمی شاغل در شهرداری تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«کانت مریم سیده نساء زمانها اما ابنتى فاطمه فهى سیده نساء العالمین من الاولین و الاخرین:» «مریم بانوى زنان عصر خود بود، اما دخترم فاطمه بانوی همه زنان جهان از اولین و آخرین است.» پیامبر اکرم (ص)

بسم الله الرحمن الرحیم

"أنّا أعطیناک الکوثر..."

بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی بانوان جهان از آغاز خلقت تا پایان روزگار، در کشور ما به عنوان روز زن نامگذاری شده است. روزی که به برکت و حرمت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند. این روز را باید گرامی و پاس داشت، چرا که بهانه در بهانه است، اول تولد دخت نبی اکرم (ص) که با قدوم مبارکش شادی و شعف را به قلب مهربان پدر میهمان کرد و الگویی الهی برای زنان جهان شد، دوم روز بزرگداشت زن و به ویژه مادران این مرز و بوم است. آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و با مشارکت در امور مختلف سیاسی و اجتماعی در تلاش هستند و برای آینده ای بهتر گام برمی دارند.

اینجانب سالروز میلاد خجسته بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والای زن را به تمام شهروندان محترم علی الخصوص مادران و بانوان بزرگوار و همکاران محترم شهرداری اسلامشهر تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال می طلبم که گام های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و در حرکت بسوی تعلیم و تربیت، سیره جاودانه ی حضرت صدیقه کبری را سرلوحه خود قرار دهند.

گفتنی است ؛ جهت ارج نهادن به مقام والای بانوان و تقدیر از زحمات این عزیزان در مجموعه مدیریت شهری  به دستور ناصری پور شهردار اسلام شهر هدایایی مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر اسلام شهر در مورخه 10/01/95 در وجه همکاران نسوان شاغل در شهرداری  واریز  گردید .

آدرس کوتاه شده: