جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در بوستان الغدیر برگزار گردید.
سه شنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)  در بوستان الغدیر برگزار گردید.

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در بوستان الغدیر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)  مراسم مفرح و معنوی به همین مناسبت جهت ایجادشور و نشاط و پیشگیری از اعتیاد به همت سازمان فرهنگی ورزشی و و همکاری اداره ی ورز

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)  مراسم مفرح و معنوی به همین مناسبت جهت ایجادشور و نشاط و پیشگیری از اعتیاد به همت سازمان فرهنگی ورزشی و و همکاری اداره ی ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی اسلامشهر در بوستان الغدیر برگزار گردید. 

مراسم با حضور پر شور مردم شریف اسلامشهر و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسئولین شهرستان با قرائت آیاتی چند از کلام ا...  مجید و سرود پر افتخار کشور عزیزمان ایران آغاز گردید. نورافشانی،دف و نی  ،اجرای هنرمندانه گروه ارکستر،اجرای بی نظیر گروه بین المللی تواشیح ، مداحی و مولودی خوانی ، برنامه مخصوص کودکان توسط گروه خاله بهار و عمو افشین، سخنرانی شهردار و جناب آقای قلی پور ریاست کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ،پذیرایی و قرعه کشی و اهدای جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر به مشهد مقدس،دو دستگاه دوچرخه و بیست و پنج جایزه لوازم خانگی ... چکیده ای از مراسم فوق الذکر بود که به لطف الهی و معنویت حاکم بر جشن با اقبال عمومی همشهریان عزیز مواجه شد. همچنین خدماتی از قبیل سنجش بینایی کودکان ،گریم صورت کودکان به همین مناسبت در محل برگزاری جشن به کودکان عزیز  حاضر در جشن ارائه گردید.

لازم به ذکر است جشن ولادت آقا امام حسن مجتبی (ع) از سال 1386همه ساله در ورزشگاه امام خمینی (ره)  برگزار  گردیده و امسال هم به لطف خدا در بوستان الغدیر به رسم همه ساله برگزار گردید.

آدرس کوتاه شده: