چهارمین مراسم گرامیداشت شهداء مدافع حرم در اسلامشهر برگزار شد
سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
چهارمین مراسم گرامیداشت شهداء مدافع حرم در اسلامشهر برگزار شد

چهارمین مراسم گرامیداشت شهداء مدافع حرم در اسلامشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، چهارمین محفل گرامیداشت شهداء مدافع حرم به همت حوزه مقاومت بسیج ٢٨١ مالک اشتر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر ، شهرداری و هیأت مدافعان حرم در مسجد ام

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، چهارمین محفل گرامیداشت شهداء مدافع حرم به همت حوزه مقاومت بسیج ٢٨١ مالک اشتر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر ، شهرداری و هیأت مدافعان حرم در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد .

 این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهداء مدافع حرم با حضور جمع کثیری از مردم مؤمن و ولایتمدار اسلامشهری و خانواده های معظم شهداء برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام شیخ محمد دغانلو به ایراد سخنرانی در باب مقام و منزلت شهداء و جایگاه والای آنان در دفاع از ارزشهای اسلامی پرداخت و آنان را پایه هایی استوار برای نظام جمهوری اسلامی دانست .

وی در ادامه بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و ارج نهادن بر رشادت ها و جانفشانی های آن در دفاع از اسلام و برپایی حق و عدالت تأکید نمود .

شایان ذکر است در این مراسم مداحان اهل بیت حاج شهروز حبیبی و کربلایی اکبر خزیر به مداحی و نوحه خوانی در رثای سرور و سالار شهیدان پرداختند.

گفتنی است این مراسم با تجلیل از شهداء مدافع حرم به پایان رسید .

 

منبع :سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: