حضور فرماندار اسلامشهر در جلسه رسمی شورای شهر
پنجشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حضور فرماندار اسلامشهر در جلسه رسمی شورای شهر

حضور فرماندار اسلامشهر در جلسه رسمی شورای شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن روز شوراها به کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اسلامشهر، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن روز شوراها به کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اسلامشهر، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: تلاش مجموعه دولت این است که این شعار محوری را با اتکاء به داشته ها و ظرفیت های زیادی که در کشور وجود دارد محقق سازد.
حقیقی با بیان اینکه تحقق اقتصادی مقاومتی با تکیه بر پتانسیل فراوانی که در بخش های مختلف در کشورمان وجود دارد امکان پذیر است تصریح کرد: البته معنی اجرای اقتصاد مقاومتی در داخل این نیست که با دنیا قطع ارتباط کنیم بلکه باید با سیاست گذاری مناسب از ظرفیت سایر کشورها در جهت رشد اقتصادی کشور نیز استفاده کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات هفتم اسفندماه و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای نشان داد که مردم اقدامات و برنامه های دولت تدبیر و امید را پذیرفته اند افزود: دولت مصمم است تا با اجرای توافق هسته ای و برجام نسبت به رفع مشکلات اقتصادی کشور اقدام کند.
فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از مشارکت شوراهای اسلامی شهر و روستا در برگزاری مطلوب انتخابات گفت: انتخابات هفتم اسفندماه یکی از کم نظیر ترین انتخابات کشور در 37 سال گذشته بود که با کمترین حاشیه ای برگزار شد.
وی با بیان اینکه جایگاه شورای شهر جایگاه رفیعی است و باید قداست شورای شهر حفظ شود، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال آرامش بسیار مطلوبی با محوریت حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه اسلامشهر و در سایه همدلی مسئولان، اعضای شوراهای شهر و روستا در شهرستان حاکم است و این امر می تواند زمینه را برای توسعه شهر فراهم سازد.
حقیقی با تاکید بر اینکه مجموعه فرمانداری با قوت در کنار نمایندگان مردم در پارلمان شهری حضور دارد، گفت: مردم از اعضای شورای شهر انتظار دارند و هدف ما نیز کمک به شورای شهر و شهرداری است تا انتظارات شهروندان محقق شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیش از پیش شهرداری و شورای اسلامی شهر به مدال آوران و قهرمانان ورزشی شهرستان شد و گفت: در جهت قدردانی از ورزشکارانی که در طول سال با حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی مدال کسب می کنند باید سازوکاری مشخص جهت تجلیل از آنان در شورای شهر و کمیسیون های مربوطه تدوین شود.
در ادامه این جلسه ناصر عبدی آذر رئیس شورای شهر در سخنانی ضمن قدردانی از حضور فرماندار اسلامشهر در جلسه رسمی شورای شهر از حمایت های مهندس حقیقی از پارلمان شهری تشکر کرد و گفت: شورای شهر اسلامشهر در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم شهرستان آماده همکاری و تعامل با دستگاههای اجرائی بویژه فرمانداری اسلامشهر است.

 

منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: