نقش پررنگ جامعه کارگری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
نقش پررنگ جامعه کارگری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

نقش پررنگ جامعه کارگری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،  امیراله حقیقی که در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر که با حضور سهیلا جلودارزاده کاندیدای راه یافته به مجلس دهم، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، جمعی از اعضای

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،  امیراله حقیقی که در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر که با حضور سهیلا جلودارزاده کاندیدای راه یافته به مجلس دهم، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، جمعی از اعضای شورای شهر و روسای ادارات و جمع کثیری از کارگران به همت خانه کارگر اسلامشهر برگزار شد سخن می گفت، اظهار داشت: کشورمان از ظرفیت بالایی در زمینه نیروی انسانی، ذخایر انرژی ، معادن ، صنعت و کشاورزی و... برخوردار است و بی تردید می توان اقتصاد کشور را با اتکا به داشته های کشور شکوفا ساخت.
وی در ادامه با اشاره به نقش موثر کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، سالهای دفاع مقدس و پس از آن در بازسازی کشور گفت: کارگران بعنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور نقش بسزایی در حرکت چرخ های تولید و صنعت کشور دارند و باید همواره رسیدگی به نیازمندی های این قشر مورد توجه مسئولان باشد.
حقیقی همچنین با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت، امید به بهبود شرایط اقتصاد کشور در دل صاحبان صنایع و تولیدکنندگان کشور ایجاد شد افزود: بحمدا... واحدهای تولیدی که با بحران مواجه بودند بویژه 13 واحد بحرانی که در شهرستان اسلامشهر قرار دارند با تلاش های صورت گرفته در سال 94 بدون هیچ مشکلی به فعالیتشان ادامه دادند و هیچ مشکل کارگری در شهرستان مشاهده نشد.
وی با بیان اینکه دولت مصمم است تا با بهبود اقتصاد کشور فضا را برای افزایش فعالیت تولیدکنندگان و صنعتگران کشور فراهم کند ادامه داد: ان شاءا... با روی کار آمدن مجلس دهم و افزایش همراهی های نمایندگان با مجموعه دولت و همدلی که بین مسئولان کشور وجود دارد سال 95 سال رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان خواهد بود.

 

منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: