پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت روز معلم
یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۲۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت روز معلم

پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت روز معلم

 دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز ستایش مقام فرهیختگان، فرهنگ سازان و میراث داران انبیا و مروّجان بینش، دانش، اخلاق و انسانیت است. مقام و جایگاه معلمی، جایگاهی رفیع است که شأن و منزلتش با مقام ا

 دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز ستایش مقام فرهیختگان، فرهنگ سازان و میراث داران انبیا و مروّجان بینش، دانش، اخلاق و انسانیت است. مقام و جایگاه معلمی، جایگاهی رفیع است که شأن و منزلتش با مقام انبیاء و اوصیاء سنجیده می شود و در تمامی روایات اسلامی پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و ائمه طاهرین(ع)، تکریم و تقدیر از معلم و علم آموزی تأکید شده است.

 

روز معلم یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته اند. ایران امروز ما بیش از هر زمانی نیازمند ارتقا و توسعه و نگاه آینده نگرانه‌ی معلمان و مربیان بوده و هست.

مردان و زنانی که وجود پر برکت و خستگی ناپذیرشان زمینه ساز موفقیت نسل‌های کنونی و آینده گلستان شده است و در مسیر ارتقا و انتقال علوم به نونهالان، نوجوانان و جوانان این استان، ایثار و فداکاری را سرلوحه ی خود قرار داده اند.

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، بزرگ معلم انقلاب اسلامی، امیدواریم در سال  "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل  "، سردمداران و پرچمداران عرصه علم و دانایی ، زمینه ساز بیش از پیش بسط خردورزی و اعتدال گرایی در جامعه باشند .

سربلندی و توفیق تمامی معلمان، مربیان و ایثارگران عرصه تعلیم و تعلم را از خداوند متعال مسألت ‌دارم.

آدرس کوتاه شده: