اولین یادواره 130 شهید ورزشکار اسلامشهر برگزار شد .
شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اولین یادواره 130 شهید ورزشکار اسلامشهر برگزار شد .

اولین یادواره 130 شهید ورزشکار اسلامشهر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، اولین یادواره 130 شهید ورزشکار اسلامشهر با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، مسئولین شهرستان و تعدادی از ورزشکاران و مربیان برجسته شهرستان در م

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، اولین یادواره 130 شهید ورزشکار اسلامشهر با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، مسئولین شهرستان و تعدادی از ورزشکاران و مربیان برجسته شهرستان در مسجد حضرت موسی ابن جعفر (ع ) شهرک واوان برگزار گردید .

در این مراسم که با همکاری و مشارکت شهرداری ، سپاه اسلامشهر ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره ورزش و جوانان ، کانون بسیج ورزشکاران برگزار شد حاج آقا محمدی امام جمعه واوان ضمن خیرمقدم به حاضرین ، اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را تاکید نمودند. در ادامه آقای پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو از نقش ورزشکاران در حماسه آفرینی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی سخنانی ایراد و سپس شاعر آئینی استاد کلامی زنجانی با قرائت اشعار حماسی و آیئنی شور و حال خاصی به مراسم بخشید .

شایان ذکر است در پایان با اهدا لوح تقدیر و تندیس یادبود مراسم از خانواده های 10 شهید شاخص ورزشکار ، 3 تن از جانبازان ورزشکار و تعدادی از مربیان قهرمان پرور اسلامشهری تجلیل بعمل آمد .

                                 

آدرس کوتاه شده: