بهره برداری از 60 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در هفته دولت
یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بهره برداری از 60 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در هفته دولت

بهره برداری از 60 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، فرماندار اسلامشهر با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت به تشریح اهم برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت و گفت: 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد توم

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، فرماندار اسلامشهر با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت به تشریح اهم برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت و گفت: 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

امیراله حقیقی ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت گفت: مسئولین ادارات ، نهادهای و سازمانها باتوجه به نیاز های عمومی در طول ایام هفته دولت نشستهای پرسش و پاسخ مردمی را در برنامه های کاری خود خواهند داشت.
حقیقی همچنین به برگزاری همایش رهاورد سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید و دستاورد های بزرگ بین المللی و کشوری با حضور مقامات کشوری واستانی اشاره کرد و گفت: تجلیل از کارمندان و کارگران، دیدار با افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اجرای طرح یک روز ویزیت رایگان در مراکز درمانی، بازدید از کارخانجات بزرگ تولیدی و بررسی مسائل و مشکلات آنها به صورت ویژه و دیدار با اهالی عزیز روستاهای شهرستان از دیگر برنامه های هفته دولت خواهد بود.
وی تصریح کرد: ادارات ، نهادها و سازمانهای شهرستان برنامه ها وعملکرد یک و سه ساله خود را به صورت آمار و بیلان کاری ، کلیپ ، تراکت و.... تهیه و در ایام هفته دولت اطلاع رسانی خواهند کرد.
فرماندار اسلامشهر اجرای برنامه دیدار با خانواده های معظم شهدا توسط مسئولان ادارات را یکی دیگر از برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل از خانواده کارمندان شهید شهرستان اسلامشهر نیز انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر و سایر ائمه جمعه و جماعات و سخنرانی مسولین سیاسی شهرستان و بخش ها قبل از خطبه های نماز جمعه، غبار روبی مزار پاک و معطر شهدای معزز شهرستان و برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر در مساجد نقاط شهری و پرتراکم با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان از جمله برنامه های مهم هفته بزرگداشت دولت در اسلامشهر خواهد بود.
فرماندار اسلامشهر در پایان از برپائی نمایشگاههایی از خدمات دستگاههای دولتی و دولت تدبیر و امید در شهرستان در هفته دولت خبر داد.

 

منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: