آغاز بهره برداری از 61 پروژه با حضور وزیر بهداشت و درمان
چهارشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز بهره برداری از 61 پروژه با حضور وزیر بهداشت و درمان

آغاز بهره برداری از 61 پروژه با حضور وزیر بهداشت و درمان

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، در نخستین روز از هفته گرامیداشت دولت امیراله حقیقی در نشستی خبری ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر به تشریح برنامه های پیش بینی شده

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، در نخستین روز از هفته گرامیداشت دولت امیراله حقیقی در نشستی خبری ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر به تشریح برنامه های پیش بینی شده برای هفته دولت پرداخت و گفت: حضور در شورای اداری شهرستان، بازدید از بیمارستان نیمه تمام 400 تختخوابی و کلینیک ویژه در دست احداث اسلامشهر و بهره برداری از ده دستگاه آمبولانس جدید که در اختیار اورژانس شهرستان قرار گرفته از جمله برنامه های سفر یک روزه دکتر قاضی زاده هاشمی و مهندس هاشمی به شهرستان خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری همایشی با حضور رضازاده مدیر کل سیاسی وزارت کشور در روز یکشنبه هفتم شهریورماه در اسلامشهر افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان، سخنرانی مسئولین سیاسی شهرستان و بخش ها پیش از خطبه های نماز جمعه در هفته دولت، غبار روبی مزار پاک و معطر شهدای معزز شهرستان، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، دیدار با اهالی عزیز روستاهای شهرستان، برگزاری نشستهای پرسش و پاسخ مسئولین با مردم در نقاط شهری و روستایی، حضور در مساجد شهرستان جهت ملاقات عمومی با مردم و برگزاری مراسم ویژه شهادت شهیدان رجائی و باهنر در روز هشتم شهریورماه در سالن فجر اداره آموزش و پرورش از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته خواهد بود.
فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته، به اجرایی شده برجام که با رهنمودها و هدایت های مقام معظم رهبری، صبر و استقامت مردم در برابر تحریم های ظالمانه و ایثار و تلاش شبانه روزی تیم دیپلماسی دولت بدست آمد اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن برجام همه قطعنامه‌هایی که علیه کشورمان صادر شده بود باطل شد، دیوارهای تحریم در حوزه های مختلف از جمله فروش نفت، بیمه، کشتیرانی، بانکها و... فروریخت، بخش قابل توجهی از مطالبات کشورمان که در بانک های خارجی مسدود بود به داخل انتقال یافت و بحمدا... در حال حاضرشرایط بیش از هر زمان دیگری برای رسیدن به توسعه و پیشرفت آماده‌ شده است.
حقیقی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته با وجود مشکلات و کمبودها عملکرد درخشانی در حوزه های مختلف داشته اظهار داشت: حاکم کردن جو آرامش، عقلانیت و تدبیر در کشور و پرهیز از رفتارهای احساسی، برنامه ریزی و تلاش جهت بهبود اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... کشور، اجرای بیمه سلامت همگانی، کاهش نرخ فزآینده تورم از 40 درصد در سال 92 به کمتر از ده درصد در سال جاری، افزایش نرخ رشد اقتصادی از منفی 8/6 درصد به مثبت 4/4 درصد در سه ماهه نخست امسال ، پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی با 3.3 دهم میلیارد دلار نسبت به واردات پس از سالیان متمادی، ایجاد تعامل سازنده و با عزت با جهان، کاستن دشمنی ها و افزایش دوستان در سطح منطقه و جهان ، حضور در بازارهای جهانی و کسب پیروزی های بزرگ در صحنه بین المللی از جمله اقدامات و برنامه های مهم دولت در این مدت بوده است.
وی با اشاره به برداشت و ذخیره بیش از 11 میلیون تن گندم در کشور و رسیدن به خودکفایی در این زمینه و همچنین رساندن میزان وابستگی بودجه کشور به درآمدهای غیرنفتی از رقم 57درصد در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید به 69درصد در سال جاری گفت: پیش بینی دولت و اکثر کارشناسان مسائل اقتصادی نشان می دهد که در نیمه دوم امسال شاخص های مختلف اقتصادی از رشد قابل توجهی برخوردار خواهند بود.
فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به تاسی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مردم را ولی نعمت و صاحبان اصلی نظام و انقلاب می داند افزود: مجموعه دولت برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم هم قسم هستند.
وی اتخاذ سیاست تنش زدایی را یکی از اولویت های مهم دولت در ابتدای کار عنوان کرد و گفت: بحمدا... امروز امنیت کشور با همت نیروهای نظامی و انتظامی و نیز با راهبرد صحیحی که دولت در مواجهه با مسائل مهم منطقه اتخاذ کرده، ایران اسلامی را در شرایط ناامن و پرمخاطره خاورمیانه به یکی از امن ترین کشورها تبدیل کرده است.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت با وجود حملات ناجوانمردانه که عمدتاً با اغراض سیاسی صورت می گیرد با صبر و آرامش به فعالیتش ادامه داده و همواره بر ملاک عمل بودن قانون تاکید کرده گفت: در روزهای گذشته شاهد فضاسازی هایی در زمینه برگزاری کنسرت در استانهای مختلف کشورمان بودیم و همانگونه که رییس جمهور کشورمان در جمع پزشکان تاکید کردند همه باید از قانون تبعیت کنند و نمی شود در شهر یا استانی از اجرای قانون صرف نظر کرد.
حقیقی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: با وجود اینکه در سه سال گذشته رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال از سیاست ها و برنامه های اصلی دولت بوده، امسال نیز با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهور و نیز با تشکیل ستاد هایی در استان ها و شهرستان ها اقدامات مهمی جهت مقاوم سازی اقتصاد کشور صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ، رشد و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال از جمله اهداف مهم دولت در سال جاری است، گفت: دولت تدبیر و امید همچنان پای عهدی که سه سال پیش با مردم بسته و شعارهایی که درانتخابات اعلام کرد ایستاده و بی تردید با حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی و مشارکت مردم به وعده های خود در ساختن ایران اسلامی و رشد و توسعه همه جانبه کشور عمل خواهد کرد.
فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از این نشست خبری ضمن قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای انعکاس فعالیت ها و عملکرد دولتمردان افزود: با توجه به در پیش بودن اجرای سراسری سرشماری نفوس مسکن امیدواریم خبرنگاران شهرستان با اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان در این زمینه مجموعه فرمانداری را در اجرای مطلوب این طرح یاری دهند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: باید زمینه را برای برگزاری مطلوب و مشارکت حداکثری مردم در این دو انتخابات فراهم کنیم و در این زمینه رسانه ها و خبرنگاران می توانند نقشی سازنده و موثر ایفا کنند.

 

منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: