ساخت و تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره اسلامشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
یکشنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ساخت و تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره اسلامشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

ساخت و تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره اسلامشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ساخت و تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره اسلامشهر در اولویت برنامه‌های این وزارتخانه در استان تهران قرار دارد، اظها

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ساخت و تکمیل بیمارستان نیمه‌کاره اسلامشهر در اولویت برنامه‌های این وزارتخانه در استان تهران قرار دارد، اظهار داشت: پیشرفت‌ بیمارستان این شهرستان در حد انتظار نیست و تلاش می‌کنیم بعد از این سفر با جدیت ادامه ساخت این پروژه پیگیری و آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، دکتر سیدحسن هاشمی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: یکی از کارهای مهم دولت آرامش بخشیدن به مردم بود و در این سه سال در این باره موفق عمل شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سران سه قوه از ارتباط بسیار صمیمی برخوردارند گفت: ارتباط دولت تدبیر و امید با مراجع و حوزه علمیه قم نیز مثال زدنی و کم سابقه است و همواره مراجع بزرگوار تقلید با سخنانشان به حمایت، هدایت و راه نمایی دولت می پردازند.
هاشمی به اقدامات بزرگ دولت در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری، مدیریت دکتر روحانی و تلاش های دکتر ظریف کار بزرگی را انجام دادند و پس از ۳۰ ماه مذاکرات فشرده مساله برجام به نتیجه رسید.
وی با بیان اینکه دولت مدعی نیست که در این مذاکرات به تمام خواسته های خود رسیده است اظهار داشت: ما به قسمتی از خواسته های خود رسیدیم و باید بنا به سفارش مقام معظم رهبری مراقب بدعهدی های طرف مقابل باشیم چرا که آنان بد سابقه هستند.
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از تضعیف ارکان حاکمیت توسط افرادی از درون حاکمیت از جمله رسانه ها، صاحبان تریبون، از انقلاب اسلامی به عنوان یک موهبت برای مردم یاد کرد و گفت: باید قدر این انقلاب را بدانیم و با رفتارهای خود کفران نعمت نکنیم.
وی گفت: ارزش جهوری اسلامی به بنیان های اخلاقی آن است و گرنه رفاه در بسیاری از جوامع دیگر نیز وجود دارد.
وزیر بهداشت تصریح کرد: ما دولت را با ۴۴درصد تورم تحویل گرفتیم و الان شاهدیم که میزان آن برای اولین بار تک رقمی شده و این جای تقدیر دارد.
وی همچنین با اشاره به خودکفایی در تولید گندم یادآور شد: در بسیاری از تولیدات داریم به مرز خودکفایی می رسیم و این در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
دکتر هاشمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای صنعت نفت و نیرو اشاره کرد و این دستاوردها را ستودنی دانست.
وی با اشاره به اقدامات بهداشتی و درمانی مناطق اطراف تهران گفت: ما در سال های اول دولت مجبور به مسدود کردن تعدادی از چاه های آب جنوب تهران به دلیل آلودگی شدیم و پس از این مدت خرسندیم که کیفیت آب این منطقه با بهره برداری از یکی از سدها به حد مطلوب رسیده است.
وزیر بهداشت همچنین با اشاره به فعالیت مطلوب مراکز بهداشتی در حاشیه تهران اظهار داشت: زحمات زیادی در این مورد کشیده شده ولی کار بسیار دشوار است.
وی با بیان اینکه ما در حاشیه تهران در حوزه احداث بیمارستان نتوانستیم مانند سایر شهرها و استان ها به شکلی مطلوب عمل کنیم افزود: به عنوان مثال در مناطقی مثل پرند علیرغم تلاش هایی که انجام داده ایم هنوز نتوانسته ایم زمین خریداری کنیم. کاش هنگامی که خانه سازی در آن مناطق انجام می شد، به این نکته نیز فکر می کردند که شهر نیار به مراکز بهداشتی و درمانی نیز دارد.
دکتر هاشمی احداث بیمارستان را یکی از ضرورت های اسلامشهر دانست و گفت: متاسفانه هنوز پیشرفت های ما در این منطقه در حد انتظار نبوده و پیشرفت حدود ۱۰ تا ۲۰ در صد برای این شهر در هر دوره کافی نیست و تلاش می کنیم بعد از این سفر با جدیت ادامه ساخت این پروژه را پیگیری می کنیم .
وی با بیان اینکه ارائه خدمات در شهرستانی همچون اسلامشهر که عمدتاً قشر زحمتکش و جامعه کارگری در آن ساکن هستندبرای دولت شایسته و افتخار است تصریح کرد: در صورت تأمین فضا و مکان مناسب برای ساخت اماکن بهداشتی و درمانی در شهرستان اسلامشهر، ما اعتبار لازم را برای ساخت این مراکز همین امسال تأمین می‌کنیم.

 

منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: