آغاز بهره برداری از 61 طرح عمرانی و کشاورزی در اسلامشهر در هفته دولت
دوشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز بهره برداری از 61 طرح عمرانی و کشاورزی در اسلامشهر در هفته دولت

آغاز بهره برداری از 61 طرح عمرانی و کشاورزی در اسلامشهر در هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار تهران و با همراهی فرماندار شهرستان بهره‌برداری از تعدادی از طرح های عمرانی، خ

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار تهران و با همراهی فرماندار شهرستان بهره‌برداری از تعدادی از طرح های عمرانی، خدماتی، کشاورزی، درمانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

در آئین افتتاح این پروژه ها که امام جمعه اسلامشهر و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند بهره برداری از ده آمبولانس جدید و مجهز که با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری و در اختیار پایگاههای اورژانس شهرستان قرار گرفت، با رونمایی توسط وزیر بهداشت و درمان آغاز شد.
همچنین بهره برداری از 110 دستگاه تاکسی جدید نیز با حضور وزیر بهداشت و درمان در شهرستان اسلامشهر آغاز شد و این تاکسی ها جایگزین تاکسی های فرسوده ناوگان حمل و نقل شهرستان شد.
یکی دیگر از پروژه های مهم شهرستان اسلامشهر نیز کشتارگاه صنعتی فجر اسلامشهر بود که این پروژه‌ نیز به عنوان بزرگترین کشتارگاه صنعتی دام استان تهران به دست دکتر هاشمی افتتاح شد.

منبع : سایت فرمانداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: