حضور شهردار اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان
یکشنبه, ۰۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
حضور شهردار اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان

حضور شهردار اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، امیراله حقیقی در سخنان خود در این جلسه از همکاری ادارات شهرستان در امر سرشماری اینترنتی قدردانی کرد و اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته بیش از 50درصد ساکنان شه

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ، امیراله حقیقی در سخنان خود در این جلسه از همکاری ادارات شهرستان در امر سرشماری اینترنتی قدردانی کرد و اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته بیش از 50درصد ساکنان شهرستان بصورت اینترنتی در سامانه سرشماری ثبت نام کردند که 17درصد از نرم کشوری پیش بینی شده بالاتر بود..
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن 13 آبان و روز دانش آموز خواستار انجام برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه راه پیمایی روز دانش آموز شد.
فرماندار اسلامشهر همچنین از حمایت ها و پشتیبانی شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر از آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: با وجود محدودیت های مالی شهرداری، شاهد توجه ویژه این مجموعه به آسفالت حیاط مدارس بودیم و امیدوارم این اقدام با اولویت بندی که از سوی آموزش و پرورش انجام می شود در ماههای آتی سال نیز ادامه داشته باشد.

لزوم برخورد با مراکز غیر مجاز آموزشی و توجه جدی به پدافند غیر عامل و آشنائی کامل دانش آموزان با آن از جمله مواردی است که در این جلسه مورد تاکید فرماندار اسلامشهر قرار گرفت.

آدرس کوتاه شده: