اقدامات شهرداری اسلامشهر در جهت عمران و آبادانی شهرک امام حسین(ع) ادامه دارد
چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اقدامات شهرداری اسلامشهر در جهت عمران و آبادانی شهرک امام حسین(ع) ادامه دارد

اقدامات شهرداری اسلامشهر در جهت عمران و آبادانی شهرک امام حسین(ع) ادامه دارد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،پس از پخش فیلمی کوتاه از اظهارات یک نوجوان ساکن شهرک امام حسین(ع) در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان عمومی گردید ، شهردار اسلامشهر با بیان این موضوع که

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،پس از پخش فیلمی کوتاه از اظهارات یک نوجوان ساکن شهرک امام حسین(ع) در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان عمومی گردید ، شهردار اسلامشهر با بیان این موضوع که کلیپ پخش شده بخشی از فیلمی مستند بوده که با هماهنگی شهرداری اسلامشهر و در جهت ترویج ساخت و ساز قانونی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرک امام حسین(ع) تهیه شده و به جهت نمایش اینکه چگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین هایی که دارای کاربری های متفاوت منجمله فضای سبز هستند موجب کمبود سرانه فضای سبز و پارک در آن منطقه خواهد شد  ،ولیکن پیش از تهیه وتدوین کامل آن فیلم کوتاه ، قسمتی از آن به طریقی در فضای مجازی منتشر شده است که موجب گردیده اقدامات شهرداری در این شهرک در جهت رفاه حال شهروندان آن منطقه از نظرها دور بماند .

در حالیکه شهرداری اسلامشهر در سال 89 در زمینی به مساحت 11هزار مترمربع نسبت به ساخت پارکی دارای لوازم ورزشی ، لوازم بازی کودکان و آلاچیق ، سرویس بهداشتی و ... ، مجموعه ورزشی چندمنظوره،احداث بزرگترین فرهنگسرای جنوبغرب استان تهران ، کتابخانه عمومی با شش هزار جلد و شعبه نهم دارالقران در ورودی این شهرک اقدام نمود.

لازم بذکر است اراضی شهرک مذکور کاملا موقوفه می باشند و دارای سند رسمی نمی باشند ولیکن خدمات رسانی به شهروندان این محله همچون زیرسازی ، جدولگذاری و آسفالت بیش از 55 درصد از کل معابر اصلی و فرعی محله ،احداث ایستگاه ششم آتش نشانی در جوار پارک ورودی شهرک و ... در حال اجرا می باشد.

گفتنی است در جهت توسعه پایدار این منطقه اخیرا توافقی با مدرسه عالی شهید مطهری که اراضی موقوفه آن در رینگ پیرامونی این منطقه بوده صورت گرفته که بالغ بر هفتاد هکتارسرانه عمومی در جهت بالابردن کیفیت زندگی در این محله در توافق مذکور دیده شده که بعنوان نمونه کاربری فضای سبز پیش بینی شده بالغ بر 150 هزار متر مربع بوده ، کاربری آموزشی 68 هزار متر مربع ، کاربری درمانی 5000متر مربع،کاربری فرهنگی 34000مترمربع و کاربری آموزش عالی 27000 مترمربع می باشد که میتواند کمبودهای سرانه ای این محله را بنحو مطلوب تامین نماید.

در پایان متذکر می گردد در آمد شهرداری از منطقه مذکور در طول یکسال گذشته کمتر از 800 میلیون تومان بوده ولیکن بالغ بر 8 میلیارد تومان در یکسال گذشته جهت رفاه حال شهروندان ساکن در محله مزبور هزینه شده است.

آدرس کوتاه شده: