بازرسان شهرداری ها و فرمانداری ها بازوان مدیران هستند
چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازرسان شهرداری ها و فرمانداری ها بازوان مدیران هستند

بازرسان شهرداری ها و فرمانداری ها بازوان مدیران هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر ، امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر در همایش دوره ای بازرسان فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران اظهار داشت: بازرسان شهرداری‌ها و فرمانداری ها بازوان مدیر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر ، امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر در همایش دوره ای بازرسان فرمانداری ها و شهرداری های استان تهران اظهار داشت: بازرسان شهرداری‌ها و فرمانداری ها بازوان مدیران هستند و در جهت رفع مشکلات مردم و پیگیری اموراتی که خواست شهروندان است نقش مهمی دارند.
فرماندار اسلامشهر گفت: یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید جلب رضایتمندی مردم از عملکرد ادارات و دستگاههای اجرائی بشمار می رود و مجموعه بازرسان در زمینه پیگیری مطالبات مردم و جلب رضایت آنان نقش کلیدی دارند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری درخصوص پرهیز از ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم افزود: توجه به مشکلات مردم و رفع گرفتاری آنان همواره در نظام اسلامی مورد تاکید بوده و همه مدیران باید در این مسیر که امیدواری مردم را نیز در پی خواهد داشت، گام بردارند.
حقیقی با بیان اینکه مردم همواره در مقاطع مختلف حمایت و پشتیبانی خود را با حضور همه جانبه در صحنه از نظام اسلامی نشان داده اند ادامه داد: این حضور تاثیرگذار مردم در عقب نشینی دشمنان انقلاب اسلامی موثر بوده است.
فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه واحدهای بازرسی در دستگاههای دولتی جایگاه مورد اعتماد مردم محسوب می شوند افزود: بازرسان می توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیران دستگاههای اجرائی ضمن تجزیه و تحلیل صحیح امور، مدیران دستگاهها و ادارات را در اتخاذ تصمیمات اصولی و مناسب یاری داده و زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم یاری دهند.
وی تصریح کرد: بازدید هایی که توسط مجموعه بازرسی از ادارات صورت می گیرد و گزارشاتی که از نقاط ضعف و قوت دستگاههای اجرائی تهیه می شود نیز می تواند در راستای رفع مشکلات مردم و سالم سازی هرچه بیشتر محیط های اداری نقش سازنده ای ایفا کند.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت به عهدی که با مردم بسته وفادار است و با وجود برخی محدودیت ها و موانع در جهت بهبود سطح زندگی و معیشت مردم شبانه روز در تلاش است گفت: بر اساس تاکیدات دکتر روحانی مدیرانی باید بر مسند کار باشند که سلامت و شایستگی آنان مورد تائید دستگاههای مربوطه باشد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات همچون انتخابات سال گذشته امانت دار آرای مردم خواهیم بود.
فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: فراهم ساختن زمینه جهت بالا رفتن میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای و برگزاری سلامت انتخابات دو وظیفه مهمی است که بر عهده مجریان و برگزار کنندگان انتخابات قرار دارد.

آدرس کوتاه شده: