چهارمین شعبه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با نام دارلقران نورالهدی در واوان افتتاح شد.
سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
چهارمین شعبه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با نام دارلقران نورالهدی در واوان افتتاح شد.

چهارمین شعبه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با نام دارلقران نورالهدی در واوان افتتاح شد.

دارالقرآن نورالهدی چهارمین شعبه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، جهارشنبه 20 بهمن ماه جاری، با حضور حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان و حسین اصغری سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی و سرپرست دارالقرآن شهردا

دارالقرآن نورالهدی چهارمین شعبه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، جهارشنبه 20 بهمن ماه جاری، با حضور حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان و حسین اصغری سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی و سرپرست دارالقرآن شهرداری اسلامشهر و جمعی از فعالان قرآنی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،حجت الاسلام محمدی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دارالقرآن اسلامشهر که همت خود را معطوف به گسترش فعالیت قرآنی در اسلامشهر نموده است، تاکید کرد: نیاز مسلم به وجود چنین موسسه ای در این نقطه از شهر احساس می شد که بحمد الله انجام شد. در کنار فعالیت در رشته های مختلف علوم قرآنی، می بایست حفظ قرآن محور قرار بگیرد. زیرا جذابیت ها و برکات خاصی در پی دارد و مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید داشته اند.

وی در ادامه با تاکید به نقش والدین در ایجاد فضای قرآنی برای فرزندان تصریح کرد: در فضای ظلمانی گناه قطعا قرآن نجات بخش است زیرا در روایات چنین آمده که وقتی فتنه ها همچون پاره های آتش بر شما هجوم آورد به قرآن پناه ببرید. بنابراین هریک از والدین می بایست برای آشنایی فرزندان خود تلاش نموده و فضا را برای فرزندان خود مهیا نمایند.

موسسه نورالهدی واقع در شهرک واوان هم اکنون آماده ثبت نام و پذیرش متقاضیان در رشته های؛ روخوانی، تجوید، صوت و لحن، مهد، ترجمه و مفاهیم، حفظ، نهج البلاغه، احکام و مهدویت می باشد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر به نشانی؛ واوان، خ امام خمینی، روبه روی هشت بهشت، فرهنگسرای قرآن و عترت(جوان)، طبقه دوم مراجعه و یا شماره56163630 تماس حاصل نمایند.

آدرس کوتاه شده: