برپایی ایستگاه های قرآن بخوان و جایزه بگیر
سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برپایی ایستگاه های قرآن بخوان و جایزه بگیر

برپایی ایستگاه های قرآن بخوان و جایزه بگیر

در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در هریک از شعبه های نورالهدی، ذکری ، امام حسین(ع) و ساختمان مرکزی اقدام به برگزاری ایستگاه های قرآن بخوان و جایزه بگیر، ویژه نونه

در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در هریک از شعبه های نورالهدی، ذکری ، امام حسین(ع) و ساختمان مرکزی اقدام به برگزاری ایستگاه های قرآن بخوان و جایزه بگیر، ویژه نونهالان و نوجوانان دختر و پسر نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،دارالقرآن شهرداری اسلامشهر طی سیزده سال متوالی، همزمان با جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اقدام به برگزاری ایستگاه قرآن بخوان و جایزبگیر در مقابل درب اصلی این مجموعه قرآنی می نماید که امسال تعداد سه ایستگاه مجزا در مقابل درب سه شعبه قرآنی نیز بدان افزوده شد.

شرکت بیش از صدها نونهال و نوجوان در هریک از ایستگاه ها و اجرای شعر و سرود و نیز شرکت در مسابقه نقاشی نشان از استقبال پرشور این گروه سنی بعنوان وارثان انقلاب داشت.

ایستگاه ها همزمان درچهار محل اصلی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر درب اصلی، دارالقرآن ذکری واقع در خیابان تختی، دارالقرآن امام حسین واقع در شهرک امام حسین و دارالقرآن نورالهدی واقع در شهرک واوان برگزار بود.

 

آدرس کوتاه شده: