تجلیل از خانواده های شهدا شهرک امام حسین بمناسبت عید نوروز و روز شهید
یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۰۵ ۱۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تجلیل از خانواده های شهدا شهرک امام حسین بمناسبت عید نوروز و روز شهید

تجلیل از خانواده های شهدا شهرک امام حسین بمناسبت عید نوروز و روز شهید

عصر امروز همزمان با روز بزرگداشت شهدا و همچنین در پیش بودن عید نوروز با حضور جمعی از مسئولین  در مقابل منزل خانواده های معزز و محترم شهدای شهرک امام حسین (ع) با اهدای لوح تقدیر و گل و شیرینی از ا

عصر امروز همزمان با روز بزرگداشت شهدا و همچنین در پیش بودن عید نوروز با حضور جمعی از مسئولین  در مقابل منزل خانواده های معزز و محترم شهدای شهرک امام حسین (ع) با اهدای لوح تقدیر و گل و شیرینی از ایشان تقدیر شد.

قهرمان بابایی مسئول روابط عمومی و فرهنگی شهرداری منطقه شش با اشاره به دستور اکید مهندس گورابی شهردار منطقه جهت تجلیل هر چه بیشتر از خانواده های معزز شهدا گفت: فلسفه اینچنین بازدیدها زنده نگاهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

شهرداری منطقه شش از سال تاسیس تاکنون افتخار خدمتگزاری خانواده های شهدا و ایثارگران را دارد و همواره سعی کرده با احترام کامل و حسن خلق در شان خانواده های شهدا به این بزرگواران خدمات رسانی کند.

بابایی در ادامه از قول شهردار منطقه گفت : ((شهدا به وظیفه خود عمل کردند و اکنون همه ما در قبال شهدا وظیفه داریم و باید به وظیفه عمل کنیم،چه بنده و همکارانم به عنوان خادم خانواده شهدا و چه آحاد ملت باید راه شهیدان را ادامه دهیمو امروز خدمت به خانواده های معظم شهدا و سبب افتخار بنده و کارکنان شهرداری منطقه است)).

آدرس کوتاه شده: