معاون شهردار اسلامشهر :برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی در اسلامشهر70 میلیارد تومان در بودجه عمرانی اختصاص یافت
یکشنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶ ۵۸۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
معاون شهردار اسلامشهر :برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی در اسلامشهر70 میلیارد تومان در بودجه عمرانی اختصاص یافت

معاون شهردار اسلامشهر :برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی در اسلامشهر70 میلیارد تومان در بودجه عمرانی اختصاص یافت

معاون عمرانی شهردار اسلامشهرگفت: برابر اعتبارات ابلاغ شده در بودجه عمرانی شهرداری اسلامشهر در سال 96 نزدیک به 70 میلیارد تومان برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر گفت: برابر اعتبارات ابلاغ شده در بودجه عمرانی شهرداری اسلامشهر در سال 96 نزدیک به 70 میلیارد تومان برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر ،‌ قاسم دانیالی با اشاره به اینکه برای اجرای عملیات عمرانی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان، ایجاد مدیریت واحد لازم و ضروری است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلاتی بین شهرداری و ادارات خدمات‌رسان عدم وجود هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح معابر و گذرگاه‌های شهری است.

وی افزود: با توجه به اینکه عمدتا اعتبارات عمرانی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری مانند آب، گاز و ... در نیمه دوم سال ابلاغ و تخصیص می‌یابد و طرح‌های عمرانی شهرداری نیز در نیمه اول سال اجرا و عملیاتی می‌شود، نمی‌توان طرح‌های عمرانی را مسکوت گذاشت.

معاون عمرانی شهردار اسلامشهر با اشاره به لزوم هماهنگی میان دستگاه‌ها تأکید کرد: طرح‌های قابل اجرا در سطح معابر را با برنامه‌ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان دیگر می‌توان پیش‌بینی کرد، اما بروز حوادث و ترکیدگی لوله‌های انشعابات گاز، آب و ... امری اجتناب‌ناپذیر است، که البته با یک مدیریت واحد می‌توان برای این قبیل حوادث هم برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد.

دانیالی ضمن اشاره به طرح استقبال از ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس گفت: با بسیج امکانات و بکارگیری حداکثر نیروها و امکانات عملیات ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر سطح شهر به ویژه مسیرهای دسترسی به مدارس انجام شده است.

وی تصریح کرد: برابر اعتبارات ابلاغ شده در بودجه عمرانی شهرداری اسلامشهر در سال 96 نزدیک به 70 میلیارد تومان برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته و برابر این بودجه طرح‌های عمرانی از طریق برگزاری مناقصه در سطح مناطق و با اولویت‌بندی اجرا می‌شود.

معاون عمرانی شهردار اسلامشهر با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا بیان کرد: بازسازی و تکمیل ساختمان سینمای فجر و تبدیل به پردیس سینمایی با احداث 5 سالن نمایشی مجزا، احداث مجموعه ورزشی آتش‌نشانی شامل استخر، سونا، جکوزی و باشگاه چند منظوره ورزشی، احداث ساختمان خانه فرهنگ واوان و ساختمان ایستگاه آتش‌نشان منطقه 6 شهرک امام حسین(ع) از جمله پروژه‌های اجرایی است که توسط معاونت فنی و عمرانی در سطح مناطق تحت پوشش اجرا می‌شود.

دانیالی به وجود معضلات ترافیکی در برخی از نقاط شهر اشاره کرد و افزود: بازگشایی خیابان نواب به کمربندی الغدیر یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان بود که در سال جاری فاز نخست آن با اعتباری بالغ بر20 میلیارد ریال اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش بار ترافیکی مسیر بلوار بسیج مستضعفین بر اساس نظر کارشناسان 2 تابلیه(دوربرگردان) رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال و با احداث 14 شمع به طول 32 متر در قسمت‌های شمالی و جنوبی پل زیرگذر اسلامشهر احداث می‌شود که عملیات حفاری و نصب شمع‌ها آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار اسلامشهر با اشاره به طرح‌های اجرایی در سطح مناطق شهرداری اسلامشهر عنوان کرد: روکش آسفالت، جدول‌گذاری و زیرسازی، ترمیم و بهسازی معابر و کوچه‌ها، همسطح‌سازی پیاده‌روها و مسیرهای عبور و مرور شهروندان و دانش‌آموزان، مرمت و بازسازی فاز دوم بلوار برنده سیفی از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای معاونت فنی و عمرانی در مناطق شش‌گانه می‌باشد.

دانیالی در پایان خاطرنشان کرد: تعریض و بازگشایی برخی معابر و عقب‌نشینی برخی از ساختمان‌ها علاوه بر تأمین اعتبارات موردنیاز، نیازمند همکاری شهروندان و برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌باشد که با اجرای این طرح‌ها شاهد کاهش محسوس ترافیکی شهر خواهیم بود.

آدرس کوتاه شده: