در پی انتشار بوی نامطبوع استاندار تهران از شهرستان‌های جنوب غرب استان بازدید کرد
شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳ ۱۰۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
در پی انتشار بوی نامطبوع استاندار تهران از شهرستان‌های جنوب غرب استان بازدید کرد

در پی انتشار بوی نامطبوع استاندار تهران از شهرستان‌های جنوب غرب استان بازدید کرد

در پی انتشار بوی نامطبوع
استاندار تهران از شهرستان‌های جنوب غرب استان بازدید کرد

استاندار تهران به همراه فرمانداران و جمعی از مدیران استانی از برخی مناطق شهرستان‌های جنوب غربی استان تهران بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلامشهر، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر در پی انتشار بوی نامطبوع در منطقه جنوب غربی استان تهران حد فاصل حرم مطهر امام خمینی(ره) تا فرودگاه بین‌المللی، عصر روز پنج‌شنبه محمدحسین مقیمی استاندار تهران به همراه فرمانداران جنوب غرب استان، مدیران کل محیط زیست و آبفای استان تهران از این مناطق بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید استاندار تهران و مسئولان از شرکت‌های زربال طیور، تصفیه‌خانه فاضلاب اسلامشهر، کانال‌های انتقال آب تهران به دشت رباط‌کریم، مرکز جمع‌آوری زباله کهریزک و... به عنوان مراکز احتمالی انتشار بوی نامطبوع در منطقه جنوب غرب استان تهران از نزدیک بازدید کردند.

چند وقتی است که بوی نامطبوع در جنوب غربی استان تهران علاوه بر آزار ساکنان شهرهای جنوب غرب استان، زمینه نارضایتی مسافران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را هم به وجود آورده و هر مسافری که از مسیر اتوبان تهران - قم حوالی فرودگاه تا مرقد امام(ره) را طی می‌کند، این بوی نامطبوع و مشمئزکننده را استنشاق کند.

در پی بازدید امروز استاندار و دیگر مسئولان از این مناطق، قرار شده است به زودی جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و مدیران کل محیط زیست، آبفا، بهداشت و فرمانداران شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران تشکیل و میزان و درصد انتشار بوی نامطبوع هر کانون تعیین تکلیف و اقدامات اساسی و کارشناسی شده صورت گیرد.

در سال‌های گذشته برخی از مسئولان علت اصلی انتشار بوی نامطبوع را وجود فاضلاب اسلامشهر اعلام کرده بودند که پس از افتتاح فاز نخست تصفیه‌خانه اسلامشهر و انتقال فاضلاب منطقه به آن، هنوز این بوی نامطبوع به مشام می‌رسد و انتظار می‌رود این پیگیری و بازدید استاندار تهران، راهگشا و کارساز حل مشکل اهالی ساکن در جنوب غرب استان تهران باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

آدرس کوتاه شده: