آیین معارفه شهردار اسلام‌شهر
دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۴۱ ۲۵
طبقه بندی:
چچ
آیین معارفه شهردار اسلام‌شهر

آیین معارفه شهردار اسلام‌شهر

مراسم معارفه دکتر حسین طلا به عنوان شهردار اسلام‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌شهر، آیین تکریم از شهردارسابق و معارفه دکتر حسین طلا به عنوان شهردار اسلام‌شهر صبح امروز برگزار شد. این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوروزی، امام جمعه اسلام‌شهر- محمدی، امام جمعه واوان- تواهن، معاون فنی و عمرانی استانداری تهران- حقیقی، فرماندار شهرستان اسلام‌شهر- سرهنگ حسن آبادی، فرمانده نیروی انتظامی- کمیلی مقدم، رئیس دادگستری – اسدی مقدم، دادستان – رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر اسلام‌شهر و دیگر مسئولین کشوری و لشکری و پرسنل و شهروندان فهیم اسلام‌شهری برگزار شد.

درابتدای این مراسم، علیرضا مهرپویان طارانی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلام‌شهر ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه طی سخنانی گفت: شهرمان دارای مشکلاتی از قبیل ترافیک و وجود بافت های فرسوده، آلودگی زیست محیطی و ... است که امید است شهردار اسلام‌شهر با همکاری مجموعه مدیریت شهری بتواند در جهت رفع مشکلات شهرستان کوشا باشد.

در ادامه حجت الاسلام نوروزی، امام جمعه اسلام‌شهر همه دستگاه های اجرایی را به وحدت دعوت کرد و گفت: بهتر است از دعواهای جناحی فاصله بگیریم و همگی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی تابع و پیرو دستورات و منویات مقام معظم رهبری باشیم.

افزودنی است، دکتر طلا، شهردار اسلام‌شهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ناصری‌پور شهردار اسبق و همچنین بیات سرمدی، سرپرست شهرداری اسلام‌شهر یادآور شد که هیچ شخصی نمی تواند به تنهایی در عرصه مدیریتی وامور اجرایی شهر موفق عمل کند و رمز موفقیت مستلزم همیاری و همکاری جمعی است که انشاءالله با همکاری اعضاء شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل خدوم شهرداری بتوانیم منشأ خدمات خیر در این شهر باشیم.

در پایان مراسم نیز با اهداء لوح تقدیر از زحمات مهندس ناصری‌پور شهردار اسبق و سرمدی، سرپرست شهرداری اسلام‌شهر تجلیل شدو دکتر طلا حکم خود را توسط حجت الاسلام نوروزی، امام جمعه اسلام‌شهر که به امضای وزیر کشور رسیده بود دریافت کرد.

آدرس کوتاه شده: