جابه جایی خط راه آهن و تکمیل استادیوم ورزشی اسلام‌شهر در د ستور کار استانداری تهران
دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۵۹ ۱۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جابه جایی خط راه آهن و تکمیل استادیوم ورزشی اسلام‌شهر در د ستور کار استانداری تهران

معاون استاندار تهران:

جابه جایی خط راه آهن و تکمیل استادیوم ورزشی اسلام‌شهر در د ستور کار استانداری تهران

معاون فنی عمرانی استانداری تهران گفت: بحث جا به جایی خط راه آهن و تکمیل استادیوم ورزشی نیمه کاره اسلام‌شهر در حال حاضر در استانداری تهران در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌شهر، احمد تواهن صبح امروز در حاشیه آیین معارفه دکتر طلا به عنوان شهردار اسلام‌شهرکه در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی شهرداری اسلام‌شهر برگزار شد اظهار داشت: بحث جا به جایی خط راه آهن و تکمیل استادیوم ورزشی نیمه کاره اسلام‌شهر در حال حاضر در استانداری تهران در حال پیگیری است.

وی در ادامه افزود: طولانی شدن صدور حکم دکتر طلا به اقتضای یکسری مسائل قانونی بود که خوشبختانه در چهاچوب قانون و با حمایت و همراهی اکثر مسئولان شهرستان و شورای اسلامی شهر توسط وزیر کشور صادر شد.

تواهن افزود: پذیرش مسئولیت از سوی طلا، حقوق و تکالیفی را برای او به وجود می‌آورد که باید در چهار چوب قانون و با حمایت و همراهی مسئولین در جهت توسعه و پیشرفت مجموعه شهری گام بردارد.

تواهن خطاب به شهردار منتخب بیان کرد: شهر و مردم تشنه خدمات هستند و باید خدماتی در خور و در شأن شهروندان به آنها ارائه شود و اینجانب می‌دانم با اطلاعاتی که در اختیار دارید می‌توان با تصمیمات استراتژیکی در جهت رفع مشکلات مردم و توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر گام برداشت.

وی افزود: زمان خدمت کردن بسیار اندک است ولی امیدوارم از فرصت‌های پیش رو بتوانید از اتوبان عریض و طویل خدمت رسانی در شهرداری به سرعت عبور کرده و البته از موانع و پیچ‌های خطرناک آن موفق و سربلند عبور نمائید.

وی بیان کرد: کار کردن در شهرداری‌ بسیار سهل و لذت بخش است. و تبعیض خانمان‌سوزترین پدیده ایست که می‌توان انسان را تا سرحد مرگ تهدید کند و من کسی را در دنیا مستحق تحقیر و تبعیض نمی‌دانم.

معاون استاندار تهران در آیین معارفه دکتر طلا عنوان کرد: ایمان به خدا و اعتقاد به کلام الله مجید و قانون‌گرایی فصل الخطاب همه کارها و امورات است.

آدرس کوتاه شده: