شهرداری اسلام‌شهر در آماده‌باش کامل
یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸ ۱۰۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهرداری اسلام‌شهر در آماده‌باش کامل

روند برف‌روبی در معابر اسلام‌شهر از شامگاه شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

شهرداری اسلام‌شهر در آماده‌باش کامل

روند برف‌روبی معابر اسلام‌شهر از شامگاه شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسلام‌شهر، روند برف‌روبی معابر اسلام‌شهر از شامگاه شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

دکتر حسین طلا، شهردار اسلام‌شهر که شخصا به همراه برخی مدیران بر روند امداد‌رسانی نظارت داشت و هماهنگی‌های لازم را برای تسریع در این عملیات مدیریت می‌کرد از شهروندان محترم خواست ترددهای غیر ضروری خود را به وقت دیگری موکول کنند تا خدمات رسانی تسریع یابد.

وی در ادامه افزود: همه امکانات بسیج شده است و کلیه محورهای اصلی شهر با تلاش مأمورین امدادی و تیم‌های امدادرسانی شهرداری بازگشایی شده است اما پاکسازی کامل معابر به دلیل ادامه بارش برف زمان‌بر است.

دکتر حسین طلا از شهروند ان اسلام‌شهری خواست تا همکاری لازم را با اکیپ‌های برف‌روبی داشته باشند و از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به خروج از منزل، خودروهای خود را مجهز به زنجیر چرخ کنند.

وی عدم حضور اکیپ های راهداری در جاده احمد‌آباد مستوفی را یکی از عوامل اصلی مشکلات ترافیکی به وجود آمده در این جاده را دانست و اظهار امیدواری کرد تا با قداماتی که در حال انجام است فردا صبح شهروندان با مشکلات کمتری مواجه باشند.

شهردار اسلام‌شهر در پایان با توجه به پیشبینی‌های صورت گرفته در خصوص کاهش محسوس دما و ماندگاری آن بر لزوم همکاری شهروندان علی‌رغم آماده‌باش شهرداری و ایجاد شرایط مناسب در سطح معابر شهر تأکید کرد
آدرس کوتاه شده: