عملیات ویژه شهرداری اسلامشهر برای مقابله با پدیده سدمعبر
دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۴ ۶۴۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
عملیات ویژه شهرداری اسلامشهر برای مقابله با پدیده سدمعبر

عملیات ویژه شهرداری اسلامشهر برای مقابله با پدیده سدمعبر

شهرداری اسلامشهر با محوریت معاونت خدمات شهری عملیات مقابله با سد معبر را با رویکردی جدید آغاز کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، این عملیات از صبح امروز با حضور 10 تیم عملیاتی خودرویی و کارکنان واحد سد معبر شهرداری های مناطق آغاز شد و همچنان در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.
به گفته مدیر خدمات شهر شهرداری اسلامشهر، این عملیات ویژه با محوریت مسئولان نواحی شهرداری اجرا می شود و در روزهای آتی نیز مانند امروز، با متخلفان برخورد خواهد شد.
داود علی نیا در این باره از برنامه شهرداری برای جدی تر شدن موضوع مقابله با سدمعبر سخن گفت و یادآور شد که گلایه های مکرر شهروندان از مزاحمت های سدمعبر عزم شهرداری را برای اتخاد موضع جدی تر در این زمینه محکم تر کرده است.
بر اساس اظهارات مدیر خدمات شهر، این طرح عملیاتی از امروز با رویکردی متفاوت آغاز شده و در چارچوب ضوابط و قوانین، مقابله با تعرض عوامل ایجاد سد معبر به حریم عمومی شهر و حقوق شهروندان با قاطعیت ادامه خواهد داشت اما آنچه باید مورد توجه قرار داد این واقعیت است که تا شهروندان در این زمینه احساس مسئولیت نکنند مشکل سد معبر ریشه کن نخواهد شد.
کسبه، رانندگان، فروشندگان سیار و شهروندانی که به هر شکلی خواسته یا ناخواسته موجب ایجاد سد معبر می شوند، اگر کمی تأمل کنند حتما این پدیده زشت از چهره شهر زدوده خواهد شد.
آدرس کوتاه شده: