دعوت رئیس شورا و شهردار اسلامشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۳۱ ۳۱۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دعوت رئیس شورا و شهردار  اسلامشهر  از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت رئیس شورا و شهردار اسلامشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر با صدور بیانیه ای مشترک از شهروندان برای حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر در این بیانیه که به امضای شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رسیده، آمده است:

22 بهمن یک روز نیست؛ یک فرهنگ ماندگار است که از گرماگرم مبارزات دهه چهل آغاز شده و تا همین امروز که چهلمین سالگشت به بار نشستن قیام انسانی و والای مردم ایران زیر بیرق بلند اسلام ناب محمدی است، همچنان در حال نضج و گسترش به همه شئون زندگی ماست.

تاریخ شفاهی مردم مهربان، سختکوش و ریشه دار اسلامشهر نشان می دهد که از دوران مشروطه به این سو همواره مردم این خطه حضوری پرشور در لوای بیرق اسلام ناب محمدی داشته اند و نشانه ها و نمادهای ماندگاری از این حضور را نیز به ثبت رسانده اند. تقدیم بیش از هشتصد شهید سرافراز در خلال جنگ تحمیلی و شهدای والامقام مدافع حرم و تعداد بیشماری جانباز و آزاده سرافراز نشانه ای روشن و شفاف از نقش آفرینی ارزنده اسلامشهری ها در تمام دوره های نهضت اسلامی است.

حالا همین مردم بزرگ، دقیقا در چهل سالگی انقلاب با شکوه اسلامی و همزمان با روزهای پراشک و آه دهه فاطمیه با حضور خود در راهپیمایی 22بهمن بر مبنای همان مرافقت و همراهی دیرینه که با اسلام و ایران بسته اند نشان خواهند داد که همچنان بر سر همان عهد ایستاده اند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر نیز به موازات آن که باور دارند خدمت به دور از هیاهو و پاسخ به مطالبات مردم بیش از هر چیزی به عنوان وظیفه اصلی دستگاه ها در پیشگاه ملت ایران به ویژه مردم غیور و عزیز اسلامشهر قرار دارد و باور این واقعیت که خدمت به مردم بزرگترین وفاداری به نهضت اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است، حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب مقدس اسلامی را نیز یک وظیفه می دانند و از همه شهروندان نیز دعوت می کنند تا با حضور در این رویداد مهم و بزرگ، باز هم حس خوب «باهم بودن» را تازه کنند.

در روز22 بهمن ماه همه هستیم تا بگوییم پیروزی، توسعه و رشد بدون باهم بودن شدنی نیست و همه اینها بدون وحدت و همدلی زیر پرچم ولایت و رهبری نتیجه ای نخواهد داشت.

ایوب علایی / رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر

حسین طلا / شهردار اسلامشهر


آدرس کوتاه شده: