توجه ویژه به محله های فاقد آسفالت در منطقه 2
دوشنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲ ۲۲۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
توجه ویژه به محله های فاقد آسفالت در منطقه 2

توجه ویژه به محله های فاقد آسفالت در منطقه 2

در حوزه عمران، عملکردی موثر است که ماندگاری داشته باشد و این هیچگاه اتفاق نمی افتد مگر اینکه تلاشی مستمر پشت اجرای آن باشد. رسیدگی به زیر سازی و آسفالت محله ها، خیابان ها و کوچه های منطقه دو اسلامشهر نیز بر همین اساس صورت گرفته است. رشد قابل توجه متراژ آسفالت و زیر سازی مناسب محله های تازه ایجاد شده گویای این اتفاق است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، آسفالت و زیر سازی محله آسیب دیدگان در خیابان نواب، آسفالت و زیر سازی محله آبشار و معابر عدل آباد، زیر سازی و آسفالت سایت ادارات در قائمیه که از خواسته های به حق شهروندان بود و زیر سازی خیابان فداییان اسلام مواردی هستند که به همت مدیریت شهرداری منطقه 2 اسلامشهر صورت گرفته است.

آسفالت مکانیزه برخی از کوچه های خیابان امام سجاد (ع)، زیر سازی حد فاصل خیابان شهید مجازی تا قائمیه، زیر سازی محله مجتمع ستایش و بهشت و زیر سازی محله سالور 2 نیز مواردی هستند که با تاکید شهردار اسلامشهر و حمایت های شورای شهر انجام شده است.

در کنار این اتفاقات خوبی که در حوزه آسفالت در منطقه دو اسلامشهر صورت گرفته پروژه های دیگری هستند که اجرای آن شروع شده و در روزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید.


آدرس کوتاه شده: