سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها تشریح کرد: برنامه شهرداری برای پنجشنبه آخر سال
سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۱۷ ۳۸۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها تشریح کرد: برنامه شهرداری برای پنجشنبه آخر سال

سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها تشریح کرد: برنامه شهرداری برای پنجشنبه آخر سال

سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها ضمن تشریح برنامه های شهرداری برای پنجشنبه آخر سال از شهروندان خواست به مسیرهای ورود و خروج دارالسلام توجه کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، کامبیز فلاح که به تازگی مسئولیت سرپرستی سازمان آرامستان های شهرداری اسلامشهر را برعهده گرفته، از جزئیات برنامه های این سازمان برای مدیریت مطلوب پنجشنبه آخر سال سخن گفت.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای توجه به اطلاعیه ها و راهنماهای نصب شده در سطح شهر، خواستار استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی که شهرداری تدارک دیده است شد.

او در ادامه از تعیین مسیرهای ورودی و خروجی ویژه در پنجشنبه آخر سال خبر داد و در توضیح این مسیرها گفت: مسیرهای ورودی و خروجی دارالسلام در تاریخ 23 اسفندماه که آخرین پنجشنبه سال به شمار می رود به این شرح خواهد بود:

مسیرهای ورودی:کمربندی الغدیر،جاده ده عباس ،با ورودی پارکینگهای شماره 1،2،3،4.

مسیرهای خروجی:مسیرخروجی به کمربندی الغدیر،جاده ده عباس،جاده منتهی به نظام آباد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها در پایان خطاب به شهروندان گفت: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده جهت حضور ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت گسترده وپیش بینی 10ایستگاه اتوبوس درسطح شهروبرقراری محدودیتهای ترافیکی توسط پلیس راهور، از شهروندان گرامی تقاضا می کنیم تا به خاطر سهولت در تردد وکاستن حجم ترافیک از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

او همچنین از شهروندان خواست تا اکیداً از پارک خوردروها در مسیرمنتهی به آرامستان خودداری کنند.


آدرس کوتاه شده: