اجرای یک کار بزرگ و ماندگار فرهنگی در اسلامشهر/ برگزاری نمایشگاه جشنواره عکس "قاب شهر من"
پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹ ۲۶۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اجرای یک کار بزرگ و ماندگار فرهنگی در اسلامشهر/ برگزاری نمایشگاه  جشنواره عکس "قاب شهر من"

اجرای یک کار بزرگ و ماندگار فرهنگی در اسلامشهر/ برگزاری نمایشگاه جشنواره عکس "قاب شهر من"

مراسم اختتامیه نخستین عکس های قدیمی « قاب شهر من » همزمان با افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده در شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، از چندماه گذشته که استارت این جشنواره در شهر زده شد و پس از انتشار فراخوان آن از طرق مختلف، عکس های قدیمی از گذشته اسلامشهر در هر زمینه ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و امروز از بین هزاران عکس رسیده، عکس های منتخب در نمایشگاه به معرض دید شهروندان گذاشته شد.
این نمایشگاه که با حضور مسئولین شهری افتتاح شد حاصل تلاش چندماهه مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی است که با برنامه ریزی، این حرکت ارزشمند و ماندگار را برای شهر ما رقم زدند.
 گفتنی است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در سالن همایش شهرداری برگزار شد از پیشکسوتان عکاسی اسلامشهر آقایان اذانگو، حسین راد و مظفری با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد و در پایان مراسم به نفرات برتر این جشنواره جوایزی اهدا شد.
علاقمندان میتوانند از امروز تا عصر روز شنبه با آمدن به محل نمایشگاه در مقابل شهرداری مرکز در حال و هوای گذشته اسلامشهر قرار بگیرند و به تماشای عکس های قدیمی از آیین و رسوم، چهره های سرشناس و معروف ،و محله های مختلف بپردازند.
 
آدرس کوتاه شده: