اجرای عملیات بازسازی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر
شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۲۸ ۱۵۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اجرای عملیات بازسازی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر

اجرای عملیات بازسازی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر

عملیات بازسازی و بهسازی ساختمان دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در حال انجام است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، مهدی کرمی سرپرست دارالقرآن شهرداری اسلامشهر ضمن قدردانی از حمایت های مالی و معنوی شهرداری و اعضای شورای شهر و توجهات ویژه آنان به فعالیت‌های قرآنی، درخصوص بازسازی ساختمان گفت: عملیات بازسازی سالن همایش که شامل نصب سقف کاذب، سیستم صوتی و رنگ می باشد از 3 هفته پیش آغاز شده و تاکنون 85% پیشرفت داشته است.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به ریزش دیوار محوطه به دلیل دیوارچینی نامناسب بر روی جدول، عملیات تخریب و بازسازی و نصب محافظ بر روی دیوار که از 2 هفته پیش آغاز شده تا کنون 30%پیشرفت کاری داشته است.
کرمی در پایان در خصوص بهسازی و تعمیر موتورخانه ساختمان افزود: این عملیات از جمله فرآیندهایی بود که به دلیل فرسوده بودن از 2 ماه پیش بازسازی آن شروع شده و تا کنون 95% پیشرفت داشته است و تا پایان هفته جاری کار آن به اتمام خواهد رسید.
لازم به ذکر است دارالقرآن شهرداری اسلامشهر تنها مجموعه قرآنی است که از سال 83 تاسیس شده است و تا کنون بالغ بر 30 هزار قرآن آموز در رشته های مختلف : حفظ، روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، تفسیر، ترجمه و مفاهیم، نهج البلاغه و... در این موسسه به فراگیری علوم قرآنی پرداخته اند.
آدرس کوتاه شده: