آئین تجلیل از مسئولین روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه برگزار شد
شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۲۹ ۲۴۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آئین تجلیل از مسئولین روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه برگزار شد

آئین تجلیل از مسئولین روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه برگزار شد

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر، در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی ، از مسئولین روابط عمومی مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری اسلامشهر تقدیر کردند.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، ایوب اعلایی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک روز ارتباطات و تقدیر از خدمات ارزشمند روابط عمومی های مناطق و سازمانها، گفت: وظیفه شما روابط عمومی ها، انعکاس مناسب عملکرد مجموعه شهرداری اسلامشهر است که به لطف خدا در دو سال اخیر با حضور دکتر طلا، شهردار پرتلاش اسلامشهر، رشد چشمگیری داشته است.
اعلایی خاطر نشان کرد: اخبار شهرداری باید بصورت کامل و صحیح توسط روابط عمومی ها منتشر شود تا دیگران، خبرها و اتفاقات شهرداری را براساس تمایلات سیاسی خود و بعضاً بصورت ناقص به گوش شهروندان نرسانند.
وی افزود: در این سالها چند هزار متر آسفالت انجام شده است؟ چند متر جدول کاری شده است؟ شهردار اسلامشهر چقدر برای پیگیری های مترو دوندگی کرده است؟ اینها چیزهایی است که باید توسط روابط عمومی ها به مردم گزارش شود تا آنها با دیدن تلاش های خادمان خود در شهرداری و شورای شهر، شاداب شوند و به آینده شهرشان امید پیدا کنند.
در ادامه این مراسم، حسین طلا شهردار اسلامشهر با اشاره به تلاش های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، گفت: اکنون در کنار خبرهای بعضاً بد اقتصادی، خبرهای خوبی از شهرداری در شهر شنیده می شود و این باعث شادی و امید آفرینی در بین شهروندان شده است.
وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، امروز مصداق مبارزه با آمریکا این است که هر کسی در هر شغلی قرار دارد، خوب کار کند.
شهردار اسلامشهر خاطر نشان کرد: آن چیزی که امروز در شهر اسلامشهر شاهد آن هستیم، حاصل کار یک نفر نیست و خداوند نعمت خود را بدلیل همدلی همه خادمان شهر اعم از شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، دادگستری، ادارات و همه مردم، به این شهر ارزانی داشته است.
وی ادامه داد: امروز شهرداری تنها بدلیل خدمت رسانی به شهروندان فعالیت میکند نه به دلیل مسائل مالی، و خداوند به همین دلیل، به شهروندان و شهرداری برکت داده است؛ ما نیز وظیفه خودمان را برای امیدواری مردم به نظامی که خون پاک شهداء برای آن ریخته شده است، انجام می دهیم، شما نیز اخبار شهرداری را برای ایجاد امید در بین مردم، منعکس کنید تا آن مادر شهیدی که جوانش را برای این نظام تقدیم کرده است، با شنیدن اخبار خوب، گمان نکند خون فرزندش بیهوده بر زمین ریخته شده است.
دکتر طلا با اشاره به اینکه شهرداری اسلامشهر، علی رغم وجود مشکلات اقتصادی که باعث کندی فعالیت اکثر شهرداری های کشور شده است، توانسته در انجام پروژه های کوچک و بزرگ خود موفق باشد، گفت: امروز در گوشه گوشه شهر اسلامشهر شاهد فعالیت های عمرانی هستیم که بزرگترین آن، پروژ ه ی عظیم مترو می باشد و شهرداری با تمام قوا در جهت رفع مشکلات شهروندان در تلاش است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس به مسئولین روابط عمومی، از زحمات آنان تقدیر بعمل آمد.
آدرس کوتاه شده: