خط کشی محوری ایمنی در تردد
یکشنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۵۳ ۹۴۵
طبقه بندی: سازمان نوسازی و بهسازی
چچ
خط کشی محوری ایمنی در تردد

خط کشی محوری ایمنی در تردد

خط کشی محوری ایمنی در تردد

              خط کشی محوری ایمنی در تردد   

 

 

توجه به اهمیت خط کشی در خیابان ها و معابر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، با استفاده از این خط کشی ها رانندگان نسبت به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی متعهد تر شده و این علائم و خط کشی ها رانندگان را در مورد خطرات و موانع احتمالی آگاه می سازند.

سمیه شیرازی سرپرست مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل ، ضمن اشاره به این مطلب افزود : امروزه در اکثر کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه این امر به اثبات رسیده که مساله ایمنی در تردد و انجام خط کشی معابر یکی از راههای جلوگیری از تصادفات است که این مقوله متضمن رعایت اصول مهندسی ترافیکی در طرحهای درون شهری و برون شهری است. شیرازی در تکمیل صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که خط کشی ها و نشانه گذاری های اجرا شده در سطح جاده ها و خیابان ها، رفت و آمد قانونمند رانندگان و عابران را در سطح معابر ممکن ساخته و مانع از بروز حوادث ناگوار میشود.

در ادامه ایشان به فوائد خط کشی جاده ای اشاره کرد. مواردی از قبیل افزایش ضریب ایمنی عابران پیاده، جلوگیری از تداخل عابر پیاده خودرو و به عبارتی کانالیزه نمودن ترافیک شهری . غلبه بر عدم دید در تاریکی و افزایش قابلیت دید . ارائه هشدارها و اطلا عات لازم به رانندگان برای عبور از نقاط تداخل در شبکه معابر و کاهش دهنده سرعت غیر مجاز .

در همین راستا این سازمان نسبت به خط کشی محوری خیابان شامی در شهرک امام حسین (ع) (میان آباد) به طول 2500 متر نموده است.  
آدرس کوتاه شده: