پیشرفت 22 درصدی عملیات اجرایی پروژه بازارچه میوه و تره بار ، مواد پروتئینی و غذایی پارک تقوی اسلامشهر
یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹ ۴۶۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیشرفت 22 درصدی عملیات اجرایی پروژه بازارچه میوه و تره بار ، مواد پروتئینی و غذایی پارک تقوی اسلامشهر

پیشرفت 22 درصدی عملیات اجرایی پروژه بازارچه میوه و تره بار ، مواد پروتئینی و غذایی پارک تقوی اسلامشهر

چنگیز جعفری مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر با اشاره به عملیات اجرایی پروژه بازارچه میوه و تره بار پارک تقوی ،اظهار داشت:هدف از احداث این بازارچه، رفاه حال شهروندان وکمک به تنظیم بازار مصرف است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر به نقل از مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر: پیشرفت 22 درصدی عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری بازارچه میوه و تره بار ، مواد پروتئینی و غذایی پارک تقوی تحقق یافته و ادامه کاربا سرعت درحال انجام می باشد.

درادامه وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 1398 به عنوان" رونق تولید" اظهار کرد : طرحهای سرمایه گذاری شهرداری اسلامشهر یکی پس از دیگری در حال اجرا می باشد .

همچنین اظهار داشتند : احداث بازارچه میوه و تره بار ، مواد پروتئینی و غذایی در ضلع جنوبی پارک تقوی توسط شهرداری اسلامشهر با مشارکت بخش خصوصی یکی از پروژه های سرمایه گذاری سال جاری است که براساس مساعدت فرمانداری شهرستان ، حمایت های شورای اسلامی شهراسلامشهر و پیگیری های جهادی مدیریت شهری ، عملیات اجرایی آن تا نیمه شهریور سال جاری 22 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

چنگیز جعفری خاطر نشان نمود: اهداف ازاحداث بازارچه مذکور با پارکینگ اختصاصی در اسلامشهر ،رفاه حال شهروندان ، کمک به تنظیم بازار ، ساماندهی صنوف فعال در عرضه مرغ ، مواد پروتئینی و غذایی و کاستن از سفرهای غیرضروری شهروندان به بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف استان ، ارتقاء امنیت اجتماعی و بهبود منظر شهری و اشتغال (مستقیم و غیر مستقیم ) 100 نفر از جوانان و ... می باشد.

وی بابیان اینکه با افتتاح این طرح در زمینی به مساحت 4200 مترمربع شامل یک هزار و 850 مترمربع زیربنا ، 1300 مترمربع پارکینگ و 1050 متر مربع بار انداز ، شهروندان از یک مرکز خرید میوه و تره بار مدرن برخوردار خواهند شد افزود : موافقت نامه پروژه سرمایه گذاری مذکور به روش BOLT منعقد گردیده که طی آن پس از ساخت مدت بهره برداری توسط کارشناس رسمی دادگستری محاسبه و سرمایه گذار از زمان شروع فعالیت تا پایان مدت قرارداد با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اسلامشهر کارخود را آغاز و پس از اتمام قرارداد ،پروژه تحویل سازمان خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: