خدمات فضای سبز اسلامشهر با آغاز فصل پاییز
یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۰۹ ۱۵۵۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
خدمات فضای سبز اسلامشهر با آغاز فصل پاییز

خدمات فضای سبز اسلامشهر با آغاز فصل پاییز

عسگریان رئیس سازمان سیما، منظر و فضاهای سبز شهری شهرداری اسلامشهر از اجرای فعالیت های سازمان در راستای حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری اسلامشهر با توجه به آغاز فصل پاییز خبر داد و گفت: با توجه به تغییر فصل و آغاز فصل پاییز این سازمان برای حفظ و نگهداری بوستانها، پارک ها و فضا های شهری فعالیت های جدیدی را آغاز کرده است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر رئیس سازمان سیما، منظر و فضاهای سبز شهری با ابراز اینکه فعالیت های جدید سازمان با آغاز فصل پاییز تغییر خواهد کرد گفت: در این فصل که شاهد تغییر رنگ ها در بوستان های شهر خواهیم بود گلکاری گل های پاییزی و استفاده از گلهای مقاوم با اقلیم منطقه و متناسب با آب و هوای پاییزی در سطح شهر کاشته می شود.

هوشمند عسگریان با اشاره به اینکه در فصل جدید اقدامات مجموعه فضای سبز نیز آغاز شده است، گفت: فعالیت ها و اقدامات این سازمان تنها محدود به فصل بهار و تابستان نیست بلکه در تمامی سال نگهداری و نظارت بر فضاهای سبز تداوم دارد.

عسگریان در ادامه بیان کرد: از دیگر برنامه های ویژه پاییز وزمستان می توان به هرس درختان با توجه به خواب زمستانی و ریزش برگ ها در این فصل ، هرس سبز درختان سوزنی برگ (در صورت نیاز) و شناسایی درختانی که احتمال سقوط در اثر نزولات جوی را دارند و نصب پایه جهت جلوگیری از خطر در سطح منطقه اشاره کرد.

آدرس کوتاه شده: