جذب نیروهای آتش نشانی شهرداری اسلامشهراز طریق آزمون استخدامی
دوشنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵ ۱۰۸۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جذب نیروهای آتش نشانی شهرداری اسلامشهراز طریق آزمون استخدامی

جذب نیروهای آتش نشانی شهرداری اسلامشهراز طریق آزمون استخدامی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر: 68 نیروی آتش نشانی پذیرفته شده در آزمون کتبی بعد از قبولی در آزمون عملی جذب خواهند شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه آزمون استخدامی سازمان های آتش نشانی توسط جهاد دانشگاهی برگزار گردید و هم اکنون داوطلبانی که در این آزمون شرکت کردند می توانند با کد رهگیری که در اختیار دارند به سامانه جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و نتیجه را ببینند گفت: در حال حاضر به دلیل اینکه فقط از طریق کد رهگیری افراد شرکت کننده می توان به نتایج دسترسی داشت، نمی توان آمار کلی شرکت کنندگان و یا کسانی که در این آزمون موفق شدند را بررسی و اعلام کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر یوسف منطقی با اعلام این خبر افزود: در مرحله نخست آزمون برگزار گردید و کسانی که در این آزمون موفق شدند باید در مرحله دوم مدارک مورد نیاز را برای راستی آزمایی و صحت مدارک به نشانی مشخص شده ارائه دهند تا نفراتی که شرایط ادامه مراحل استخدام را دارند مشخص شود.

این مسئول با ابراز اینکه سازمان آتش نشانی اسلامشهر طبق چارت سازمانی 120 نیرو نیاز دارد ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اسلامشهر با جذب 60 نفر موافقت گردید و اعلام کردند که 60 نفر دیگر از نیروهای مشغول به کار در شهرداری جذب شود ولی از آنجایی که نیروهای شهرداری از آموزش ها و نکات لازم برای آتش نشان شدن برخوردار نیستند، تصمیم بر آن شد که فقط 60 نفر در مرحله اول از طریق آزمون جذب شود و جذب 60 نفر دیگر در آینده و در مراحل بعد دوباره از طریق همین آزمون جذب خواهند شد.

یوسف منطقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر در پایان خاطر نشان شد: مرحله اول که همین آزمون بود توسط جهاد دانشگاهی برگزار گردید. برگزیدگان به مرحله آزمون عملی و تربیت بدنی که توسط کمیته المپیک برگزار می شود راه خواهند یافت. داوطلبان پس از موفقیت در مرحله دوم وارد مرحله آموزشی خواهند شد که باید دوره های مقدماتی را در سازمان آتش نشانی تهران گذرانده و آموزش های تکمیلی را در سازمان آتش نشانی اسلامشهر ضمن خدمت خواهند دید.

آدرس کوتاه شده: