جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و خدمات شهری شهرداری های کشور به میزبانی اسلامشهر
سه شنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۴ ۸۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و خدمات شهری شهرداری های کشور به میزبانی اسلامشهر

جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و خدمات شهری شهرداری های کشور به میزبانی اسلامشهر

جلسه کارگروه تخصصی و شهرسازی و خدمات شهری کشور با حضور رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اعضای این کارگروه دراسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و خدمات شهری شهرداری های کشور با بررسی چالش ها و معضلات مدیریت پسماند از جمله زباله گردی، بررسی ظرفیت های قانونی مدیریت پسماند و بررسی برنامه های مدیریت پسماند کشور با حضور رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به میزبانی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

گفتنی است این جلسه سومین نشست از سلسله نشست های کارگروه تخصصی شهرسازی و خدمات شهری شهرداریهای عضو کارگروه بود که با هدف رفع مشکلات شهرداری ها از طریق فراهم سازی بستر انتقال تجارب و هم اندیشی اعضای کارگروه تشکیل شد.

چالش هاو معضلات مدیریت پسماند از جمله زباله گردی، ظرفیت های قانونی مدیریت پسماند و برنامه های مدیریت پسماند کشور از جمله موضوعاتی بود که همراه با راهکار ها و پیشنهادات اعضای کارگروه در این نشست بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

همچنین موضوعاتی همچون بررسی موانع، راهکارها و مشکلات صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای و موقوفه ای در شهرداری های سراسر کشور از دیگر موضوعاتی بود که در حوزه شهرسازی در این نشست مطرح و مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.

در ادامه نشست کارگروه تخصصی شهرسازی و خدمات شهری شهرداری های کشور، اعضای این کارگروه که متشکل از از شهرداران و روسای سازمانهای پسماند شهرداری های عضو کارگروه هستتد نظرات و پیشنهادات خود را به اشتراک گذاشته و به هم اندیشی پرداختند.

آدرس کوتاه شده: