ارائه خدمات چشمگیر در حوزه عمرانی و خدمات شهری در شهرک واوان اسلامشهر
دوشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵ ۲۱۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ارائه خدمات چشمگیر در حوزه عمرانی و خدمات شهری در شهرک واوان اسلامشهر

ارائه خدمات چشمگیر در حوزه عمرانی و خدمات شهری در شهرک واوان اسلامشهر

مدیر منطقه 3 اسلامشهر با ابراز اینکه ارائه خدمات شهری یکی از وظایف اصلی به شهروندان است، گفت: در حوزه خدمات شهری، جهت هرچه بهتر انجام شدن رفت و روب معابر و نهرها، اقدام به تقسیم بندی منطقه 3 به 60 پست خدمات شهری کردیم تا بتوانیم نظارت کامل به این امور داشته باشیم.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر علی نعمتی مدیر منطقه 3 با اعلام این خبر افزود: با این تقسیم بندی چند موضوع قابل توجه است؛ اول اینکه در هر پست که بخشی از شهرک واوان را شامل می شود یک نیروی خدمات شهری زیر نظر پیمانکار فعالیت می کند که به راحتی می توان به آن نیرو دسترسی پیدا کرد. موضوع بعدی نظارت کامل بر روی عملکرد این نیرو هاست که در پست های مشخص شده در حال نظافت و رفت و روب هستند.

مدیر منطقه 3 شهرداری اسلامشهر با ابراز اینکه در ابتدای شروع این طرح یک جلسه توجیهی با همه نیروهای خدمات شهری جهت توضیحات کامل برای انجام وظیفه نیروها، نظارت کامل پیمانکار و شهرداری منطقه برگزار گردید، ادامه داد: در هر بخشی از تقسیمات صورت گرفته چنانچه موارد خاصی از عدم نظافت دیده شود، سریعا با پیمانکار مربوطه تماس گرفته و باید پاسخگو باشد.

علی نعمتی با بیان اینکه توزیع فیش های عوارض و پسماند به صورتی دستی شامل هزینه و زمان بیشتری بود افزود: با توافقی که با اداره پست صورت گرفت تمامی فیش های پسماند و عوارض از طریق پست به شهروندان شهرک واوان ارسال می شود که هم قیمت تمام شده برای منطقه با صرفه تر است هم اینکه در مدت زمان کوتاه ارسال می شود از همه مهمتر اینکه تمامی فیش ها به دست مالکان املاک واقع در منطقه می رسد.

این مدیر ضمن ابراز اینکه در حوزه آسفالت معابر و خیابان های شهرک واوان اقدامات موثری صورت گرفته است ، ادامه داد: نزدیک به پنجاه کوچه از شهرک واوان که نیاز به آسفالت داشتند در طول سه ماه گذشته آسفالت شدند که این اقدام در یک منطقه از اسلامشهر بسیار چشمگیر است.

مدیر منطقه 3 شهرداری یکی از مهمترین اقدامات مهم در حوزه عمران را آسفالت معابر، جدولگذاری و بازسازی پیاده روها برشمرد و گفت: در حوزه فعالیت های عمرانی هدف بر این بود که عملیات عمرانی به صورت محله محور انجام شود این یعنی اگر هر محله ای از این منطقه نیاز به آسفالت، جدولگذاری و بهسازی جداول و همچنین بازسازی پیاده راه داشت، به صورت یکجا همه این امور انجام شود سپس سراغ محله دیگری برویم که با این کار شاهد نیمه کاره ماندن پروژه های عمرانی در هیچ کجای شهرک واوان نخواهیم بود.

وی افزود: در حوزه کفپوش پیاده راه ها نیز عملکرد چشمگیری صورت گرفته است. به صورتی که چند خیابان اصلی و پرتردد این منطقه مانند خیابان ولیعصر (عج)، خیابان مفتح، خیابان مدرس و خیابان شهید بهشتی در الویت قرار گرفته که یا کار آنها تمام شده است و یا در حال انجام هستند.

نعمتی با خاطر نشان شدن اینکه تمامی اقدامات صورت گرفته با حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر و همچنین تلاش های مدیران ستادی شهرداری و نیروهای شهرداری منطقه 3 صورت گرفته است بیان کرد: با نزدیک شدن به روزهای بارانی، تلاش بر این است که تمامی فعالیت های عمرانی به اتمام برسند تا در نیمه دوم سال تمرکز فعالیت ها در حوزه خدمات شهری به شهروندان منطقه 3 باشد.

مدیر منطقه 3 شهرداری با ابراز اینکه ساختمان سابق ماده صد و شورای شهرستان در حال تخریب و بازسازی است، یاد آور شد: توسط نیروهای امانی منطقه اقدام به جمع آوری دیوارکوب ها، چراغ های سقفی، پنجره های دوجداره و دیگر لوازم ساختمانی آن ساختمان کرده و با تعمیر و بازسازی آنها ساختمان شهرداری منطقه 3 را نوسازی و بازسازی کردیم که صرفه جویی قابل توجهی در خصوص هزینه ها صورت گرفت.

آدرس کوتاه شده: