توسعه شبکه حمل و نقل ریلی اسلامشهر به صحن علنی مجلس شورای اسلامی کشیده شد
دوشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹ ۳۲۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
توسعه شبکه حمل و نقل ریلی اسلامشهر به صحن علنی مجلس شورای اسلامی کشیده شد

توسعه شبکه حمل و نقل ریلی اسلامشهر به صحن علنی مجلس شورای اسلامی کشیده شد

چکیده نطق اضطراری سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص توسعه شبکه حمل و نقل ریلی علی‌الخصوص اتصال مترو اسلامشهر وپردیس به تهران و ضرورت نوسازی و بازسازی مدارس تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر.

به گزارش مرکز ارتبات شهرداری اسلامشهر به نقل از کانال تحلیلی خبری اسلامشهر دیلی ، سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص توسعه شبکه حمل و نقل ریلی علی‌الخصوص اتصال مترو اسلامشهر وپردیس به تهران و ضرورت نوسازی و بازسازی مدارس تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهرتذکراتی به رئیس جمهور ووزیر کشور دادند که به چکیده مطلب اشاره می کنیم

در رابطه با توسعه شبکه حمل و نقل ریلی علی‌الخصوص اتصال مترو اسلامشهر و پردیس به تهران به رئیس‌جمهور، وزیر کشور و دولت تذکر می‌دهم.

با توجه به آغاز سال تحصیلی به دولت در زمینه ضرورت نوسازی و بازسازی مدارس تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس -که متاسفانه در رتبه‌های نخست بافت فرسوده کشور قرار دارند- تذکر می‌دهم؛ داشتن محل امن برای تحصیل جزو حقوق فرزندان این کشور است.

درخصوص مسئله آسیب‌های اجتماعی حاشیه تهران (اسلامشهر –ری – شمیرانات – پردیس) به‌عنوان پایتخت کشور، به دولت و تمامی دستگاه‌های مربوطه برای اجرای "قانون هوای پاک" تذکر می‌دهم. همچنین تذکر به وزیر تعاون،کار و رفاه و امور اجتماعی و سایر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی که در این حوزه ورود دارند؛ اشتغال و معیشت مناطق حاشیه‌ای باید اولویت قرار گیرد تا شاهد بهبود و اصلاح باشیم.

آدرس کوتاه شده: