تدارک اعزام 30 دستگاه اتوبوس به همراه 60 راننده به مرز مهران از اسلامشهر
شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ۱۸۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تدارک اعزام 30 دستگاه اتوبوس به همراه 60 راننده به مرز مهران از اسلامشهر

تدارک اعزام 30 دستگاه اتوبوس به همراه 60 راننده به مرز مهران از اسلامشهر

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر گفت : برای خدمات دهی هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی 30 دستگاه اتوبوس به همراه 60 راننده توسط مدیریت شهری اسلامشهر به مرز مهران اعزام خواهند شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، ابراهیم رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر افزود: طبق روال هر ساله، با تاکید مدیریت شهری اسلامشهر تمام تدارکات اعزام 30 دستگاه اتوبوس به همراه یک راننده کمکی به مرز مهران انجام شده که در چند روز آینده طی یک مراسمی آنها را به محل ماموریت راهی خواهیم کرد.

ابراهیم در ادامه با تاکید بر اینکه همه اتوبوس های اتخاب شده جهت اعزام به مرز مهران از لحاظ کیفی و فنی ارزیابی شده اند تا در آنجا دچار مشکل نشوند، ادامه داد: اتوبوس های اعزامی از تازیخ 23 مهر تا دوم آبانماه در مرز مهران مستقر خواهند بود تا طی برنامه ریزی مشخص شده، سرویس دهی به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) را در خطوط مشخص شده عهده دار باشند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر ابراز کرد: به همراه اتوبوس ها 2 خودروی گشت نیز جهت کنترل و نظارت در مسیر و انجام ماموریت آنها اعزام خواهند شد.

این مسئول با اشاره به آماده سازی و بازدیدهای اساسی فنی اتوبوس های انتخابی برای این امر معنوی، تصریح کرد: تمامی اتوبوس های مذکور توسط نیروهای خدمات فنی مورد بازبینی کامل و رفع اشکالات فنی قرار گرفته تا با آمادگی لازم به ماموریت فوق اعزام شوند. همچنین یک اکیپ مکانیک نیز با تجهیزات کامل و لوازم یدکی مورد نیاز این اتوبوس ها را همراهی خواهند کرد.

آدرس کوتاه شده: