نریختن زباله در سطح شهر، قدردانی از زحمات پاکبانان است
دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷ ۱۴۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
نریختن زباله در سطح شهر، قدردانی از زحمات پاکبانان است

نریختن زباله در سطح شهر، قدردانی از زحمات پاکبانان است

با توجه به پخش نذورات توسط شهروندان در ایام ماه محرم و ماه صفر، پاکبانان اسلامشهری نقش بزرگی در رفت و روب سطح شهر داشتند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، با اشاره به اینکه در ماه محرم و صفر، آمار میزان زباله و ظروف یکبار مصرف افزایش پیدا می کند، کارگران رفت و رفوب و پاکبان‌های معاونت خدمات شهری در این ایام نقش بزرگی در رفت و روب و نظافت سطح شهر داشتند.

فعالیت نیروهای خدمات شهری در اسلامشهر در حالی بود که طبق روال چند سال اخیر، مردم با انتشار تصویری از نیروهای خدمات شهری در فضای مجازی و درج جمله «برای جمع‌آوری هر زباله، قامت مردی خم می‌شود» یکدیگر را به کاهش تولید زباله و توجه به مسائل زیست‌محیطی دعوت می کردند که همین موضوع نیز در کاهش زباله های رها شده در سطح شهر تاثیر جدی داشت.

لازم به ذکر است در این ایام معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر در آماده باش کامل قرار داشته و برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم های عزاداری شهروندان از هیچ کاری دریغ نکردند.

قدرشناسی از نیروهای خدمات شهری و پاکبانان یکی از وظایف اخلاقی شهروندان است که می توانند با یاری رساندن آنها و نریختن زباله در سطح شهر در تمام ماه های سال، از این عزیزان قدردانی کرد.

آدرس کوتاه شده: