شهردار اسلامشهر :وضعیت بحرانی واحدهای مسکونی در دربافت فرسوده شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر
چهارشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۳۱ ۵۲۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
شهردار اسلامشهر :وضعیت بحرانی  واحدهای مسکونی در دربافت فرسوده شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر

شهردار اسلامشهر :وضعیت بحرانی واحدهای مسکونی در دربافت فرسوده شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر

شهردار اسلامشهر گفت : وضعیت واحدهای مسکونی دربافت فرسوده شهرک امام حسین (ع) دروضعیت بحرانی ونگران کننده ای قرار دارد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، حسین طلا در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری در شهرستان که با حضور تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد ،اظهار داشت: در شهر اسلامشهر 8 پهنه مصوب بافت فرسوده وجود دارد ،که در 2 منطقه هدف قاسم آبادو شهرک امام حسین (ع)طرح باز آفرینی و بهسازی به صورت پایلوت انجام می‌شود.

طلا افزود: مهمترین نگرانی ما در حوزه بافت های فرسوده در شهرک امام حسین(ع) است ،که باخیابان های طولانی و فاقد دسترسی های مورد نیاز و سرانه‌های لازم برای جمعیت 55 هزار نفری که در مساحت76 هکتاری این شهرک سکنی گزیده اند و بناهای سستی دارند.

وی با اشاره به اقداماتی که از سوی شهرداری در شهرک امام حسین (ع) انجام شده ،تاکید کرد:با تملک تعدادی از واحدهامسکونی، خیابانی احداث شد تا زمینه خروج شهرک از بن بست فراهم گردید ومراحل احداث و بازگشایی خیابان دیگری نیز دراین شهر ک در حال انجام است.

شهردار اسلامشهر تصریح کرد: در این منطقه سال گذشته 50 کوچه و از ابتدای سال جاری تاکنون 25 کوچه آسفالت و جدول گذاری شده، اما عملیات عمرانی در این شهرک به سختی انجام می‌شود و به دلیل شکسته شدن انشعابات فرسوده و مشکلات دیگر،هیچ پیمانکاری راضی به انجام کار در این منطقه نیست.

آدرس کوتاه شده: