پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی اسلامشهر به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)،
شنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱ ۲۶۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام تسلیت  رئیس و اعضای شورای اسلامی اسلامشهر به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)،

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی اسلامشهر به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)،

شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر، استاد مصطفی سالاریان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر طی پیامی فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

السلام علیک یا خاتم الانبیاء، یا سید المرسلین السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد و بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت است. گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه اطهار علیهم السلام و بزرگانی چون آنها می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد .

رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان ، شیعیان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام و بویژه مردم فهیم ،متدین،ولایتمدار شهر اسلامشهر تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

آدرس کوتاه شده: