برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین خدمات شهری و مسئولین نواحی مناطق ششگانه شهرداری اسلامشهر
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۴۹ ۳۰۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین خدمات شهری و مسئولین نواحی مناطق ششگانه شهرداری اسلامشهر

برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین خدمات شهری و مسئولین نواحی مناطق ششگانه شهرداری اسلامشهر

با حضور ایوب علایی رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری و امین اسدی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومشارکتها شورای اسلامی شهر جلسه هم اندیشی معاونین خدمات شهری و مسئولین نواحی مناطق ششگانه شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش مرکز ار تباطات شهرداری اسلامشهر ؛با توجه به فرارسیدن فصل سرما و نزولات جوی ، جلسه ای با محوریت شناسایی نقاط ضعف وقوت مجموعه نیروهای خدمات رسان شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ،معاون خدمات شهر و امور مناطق ، ومعاونین خدمات شهر مناطق تابعه در یازدهم آذرماه در دفتر معاونت خدمات شهر وامورمناطق برگزارگردید.

در این جلسه ایوب علایی رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهر با بیان اینکه لوایح مهم خدمات شهری در کمیسیون های خدمات شهری و جلسات رسمی به فوریت به تصویب می رسد ابراز داشت: توجه به خدمات شهری از دغدغه های مهم اعضاء شورای اسلامی شهر است و سعی شورا هم بر این است که نظارت ، حمایت و هدایت مطلوب خود را از لوایح مربوط به خدمات شهری داشته باشد، ضمن اینکه جا دارد از پرسنل زحمتکش شهرداری که با جان و دل در خدمت هستند، تقدیر و تشکر شود.

در پایان این جلسه امین اسدی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومشارکتهای شورای اسلامی شهر گفت: کار شهرداری با توجه به گسترده گی آن در جای خود مقدس است که می طلبد سلامت بیشتر پرسنل در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه افزود : لازم است دیدگاه های و پیشنهادات و ایده های خوب درزمینه پسماند وخدمات شهری جمع آوری و اجرایی شود ضمن اینکه ایده ها و طرح ها نیز کمک می کند کیفیت خدمات رسانی در شهر ارتقاء یابد و هم درآمدزایی مطلوب عاید شهرداری ها شودبنابراین طرح های بدیع باید شناسایی و در شهر پیاده سازی شود.

#اسلامشهرسلام

https://t.me/eslamshahrsalam1

http://eslamshahr.ir

آدرس کوتاه شده: