آغاز عملیات مکانیزه حفاری متروی اسلامشهر
سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸ ۴۲۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز عملیات مکانیزه حفاری متروی اسلامشهر

آغاز عملیات مکانیزه حفاری متروی اسلامشهر

عملیات مکانیزه حفاری متروی اسلامشهر با حضور استاندار ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر؛ در مراسمی که در محل شفت ورودی متروی اسلامشهر در چهار دانگه برگزار شد عملیات حفاری مکانیزه با دستگاه TBM بطور رسمی آغاز شد.

در این مراسم ابتدا فرماندار اسلامشهر با بیان نقش پر رنگ مترو در توسعه و آبادانی اسلامشهر و شهر های همجوار گفت و افزود : مترو مطالبه به حق مردم این منطقه بود که سالهای زیادی در مرحله پیگیری های اداری مانده بود اما با پیگیری مجدانه مسئولان امر از سال گذشته شاهد کلنگ زنی این طرح بودیم و امروز شاهد آغاز عملیات مکانیزه حفاری هستیم.

در ادامه مصطفی سالاریان رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ضمن تقدیر از همه کسانی که در احداث مترو همکاری داشته اند از استاندار تهران خواست تا با ایجاد مترو بصورت انتقالی آخرین دغدغه مسئولان و مردم اسلامشهردر بحث مترو را رفع نماید.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در این مراسم گفت : ایجاد و احداث پروژه عظیمی مثل متروی اسلامشهر توسعه و بالندگی را در جنوب تهران با سرعت بیشتری در پی خواهد داشت .

استاندار تهران افزود : خوشبختانه با همکاری و همراهی خوب نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی مشکلی در بابت تامین اعتبار این طرح نخواهیم داشت و پروژه با سرعت مناسب و در زمان پیش بینی شده پیش خواهد رفت.

با آغاز عملیات حفاری بوسیله دستگاه TBM حدود 36 ماه دیگر عملیات حفاری از محل شفت ورودی تا میدان نماز به پایان خواهد رسید.

دستور آغاز رسمی حفاری با قرائت همسر شهید حمیدی از شهدای مدافع حرم اسلامشهر صادر شد.

#اسلامشهرسلام

https://t.me/eslamshahrsalam1

http://eslamshahr.ir

آدرس کوتاه شده: