تجلیل از برگزیدگان سوگواره قاب سرخ در اسلامشهر
پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶ ۲۷۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تجلیل از برگزیدگان سوگواره قاب سرخ در اسلامشهر

تجلیل از برگزیدگان سوگواره قاب سرخ در اسلامشهر

از خالق پنج اثر برگزیده نخستین سوگواره عکسهای آئینی محرم و اربعین در شهرداری اسلامشهر تجلیل شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ؛ در نخستین سوگواره عکسهای آئینی محرم و اربعین با عنوان قاب سرخ بیش از 380 اثر هنری در زمینه عکاسی و موشن گرافی با موضوع محرم و اربعین به مرحله داوری سوگواره راه یافت که در پایان پنج اثر برگزیده شد.

گفتنی است بیش از یک هزار و صد عکس از استانهای اصفهان ،همدان ، تهران ، قشم ، سمنان ،کیش، استانهای مرکزی، شهرستانهای اسلامشهر ، شهریار ،ری و کرج به این سوگواره ارائه شده بود.

دکتر طلا شهردار اسلامشهر در مراسم اختتامیه این سوگواره که در سالن اجتماعات شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت : امروز عزت ایران اسلامی و ما مردم از خون پر برکت شهداست.

وی افزود : آن چیزی که باعث شد تا سردار سلیمانی در قلوب همگان عزیز بشود و مردم قدرشناس کشورمان چنین مراسم تشییع و بدرقه ایی را به نمایش بگذارند اخلاص در نیات و اقدامات سردار رشید اسلام بود.

شهردار اسلامشهر افزود : همواره خواسته استکبار و در راس آن آمریکا ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامی بوده و است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست و با اقداماتش در منطقه خاور میانه سعی در ایجاد شکاف و فاصله در بین کشورهای اسلامی را دارد.

وی با اشاره به خدمات بی بدیل سردار سلیمانی در تقابل با استکبار جهانی در سطح منطقه گفت : زمینه حذف آمریکا و اسرائیل از سطح منطقه با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر همرزمان و شهدای مقاومت فراهم شده و امیدواریم با برچیده شدن دست استکبار از منطقه خاور میانه زمینه ظهور حضرت حجت(عج) فراهم شود.

شهردار اسلامشهر در پایان با تشکر از مدیران استان ، شهرستان و نیروهای خدوم شهرداری گفت : اگر امروز در سطح اسلامشهر خدمات خوبی از سوی شهرداری به شهروندان عزیز ارائه میشود با همکاری و همراهی مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری میسر شده است.

این مراسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم سید محمد تقی حسینی اولین شهید مدافع حرم اسلامشهر ،خانواده شهید مدافع حرم جاویدالاثر شهید مصطفی صادقی نخبه علمی کشوری ، خانواده شهید مدافع حرم هادی شجاع معروف به وهب شهیدان مدافع حرم ، سردار اصغر صالح از فرماندهان دفاع مقدس ، رییس دادگستری و دادستان اسلامشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر ، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و جمع کثیری از شهروندان برگزار شد.

#اسلامشهرسلام

https://t.me/eslamshahrsalam1

http://eslamshahr.ir

آدرس کوتاه شده: